סקודה אוקטביה היא אחת מהמכוניות המשפחתיות המעניינות ביותר שהגיעו לישראל 2013. כמו שני הדורות הקודמים שלה, גם הדור הנוכחי מציע מרווח פנים מרשים למדי ובעיקר תא מטען ענק ושימושי במיוחד - שניהם מהטובים בקטגוריה כיום. לאלו יש להוסיף מנועי טורבו-בנזין ותיבות הילוכים כפולות מצמדים מהדור האחרון. השילוב הזה מציע צריכת דלק מצוינת לצד ביצועים נהדרים כבר בגרסת ה-1.2 ליטר הבסיסית. גרסאות ה-1.8 ליטר וה-2.0 ליטר (RS) כבר מזנקות כמו מכונית ספורטיבית של ממש. החסרונות של סקודה אוקטביה הם בעיקר ברמת האבזור הנמוכה, בעיקר בגרסת הבסיס הנפוצה Ambition. קצת חסרים כאן פריטים כמו בקרת אקלים שהפכו לסטנדרט אצל המתחרים. גם תקופת האחריות קצרה מהמקובל כיום בשוק, עם שנתיים בלבד (בעידן בו חלק מהמתחרים מציעים כבר חמש שנים). ולבסוף גם התג המחיר אינו מבריק, ויקר במעט מהמתחרים הישירים. אך כל אלו לא מונעים מהאוקטביה הזו להצליח בצורה לא רעה בכלל בשוק הישראלי;
ביצועים; מרווח פנים;
אבזור בגרסאות הבסיס; עיצוב חיצוני;
אל תסכל בקנקן אלא במרווח שיש בו
: מאד מרווח, איכותי, מהנה לנהיגה, שילוב גיר ומנוע מעולה. תת דגם:1.4 אוטומט Ambition
המלצה -הרכב אצלי בליסינג, נכון לעכשיו עם 15K, ללא שום תקלות או בעיות למעט צריכת שמן של 1 ליטר ל-5K בערך (נחשב תקין במנועים האלה).
לחיוב - מומנט מעולה, ביצועים שקולים או עדיפים על מנוע 2 ליטר אטמוספרי כמו בפורד פוקוס או במאזדה 3, בעיקר במהירויות של עד 140, שם יש יתרון להספק ולא למומנט. הגיר עובד מצויין בכל מצב, חלק ומהיר. מהנה לנהיגה בפיתולים, זויות גלגול שטוחות, והגה מצויין. צריכת דלק מעולה, מי שנוהג רגוע ירויח בגדול, אבל גם מי שלוחץ לא יצליח לרדת מ1 ל-11 במקרה הגרוע. מערכת מולטימדיה מצויינת. תא מטען שימושי מאד עם רשתות לחלוקה של החלל ותאים צדדיים. בקיפול ספסל אחורי מתקבל נפח אחסון עצום.
לשלילה - רעשי רוח נוכחים במהירות בינעירונית, קצת מטריד, אבל לא נורא. שליטה לא מספיק מקיפה מההגה בגרסת אמבישן, חישוקי ברזל..
: מצויין עולה על כל רכב אחר. רכב יפה סקסי ומדהים. לפני שקניתי אותו חלמתי כל כזה רכב. הגשמתי חלום. תת דגם:1.2 אוטומט Ambition
המלצה -ממליץ בחום אני אוהב סקודה הכל מושקע כל כך רכב נוח לנהיגה.
לחיוב - הכל חווית נהיגה.
לשלילה - אין
: רכב מרווח ומצויין, שוק חזק מאד ביד שנייה תת דגם:1.4 אוטומט Elegance
המלצה -המנוע 1.2 חלש. המנוע 1.4 כבר הרבה יותר חזק עם 140 כח סוס בחרטום. רכב עם יכולות כביש מרשימות מאד, מרווח פנימי גדול וסביבת נהיגה מעולה, עלות ההחזקה מעט גבוהה, היטוח יקר, טיפולים יקרים. משאבת כסף אמיתית.
לחיוב - נהיגה, תא מטען, שדה ראיה בידוד רעשים. לטובה. תענוג צריכת דלק מפתיעה
לשלילה - עלויות קניה וביטוח בשמים, כל טיפול יקר.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סקודה אוקטביההרכב אצלי בליסינג, נכון לעכשיו עם 15K, ללא שום תקלות או בעיות למעט צריכת שמן של 1 ליטר ל-5K בערך (נחשב תקין במנועים האלה).
מומנט מעולה, ביצועים שקולים או עדיפים על מנוע 2 ליטר אטמוספרי כמו בפורד פוקוס או במאזדה 3, בעיקר במהירויות של עד 140, שם יש יתרון להספק ולא למומנט. הגיר עובד מצויין בכל מצב, חלק ומהיר. מהנה לנהיגה בפיתולים, זויות גלגול שטוחות, והגה מצויין. צריכת דלק מעולה, מי שנוהג רגוע ירויח בגדול, אבל גם מי שלוחץ לא יצליח לרדת מ1 ל-11 במקרה הגרוע. מערכת מולטימדיה מצויינת. תא מטען שימושי מאד עם רשתות לחלוקה של החלל ותאים צדדיים. בקיפול ספסל אחורי מתקבל נפח אחסון עצום.
רעשי רוח נוכחים במהירות בינעירונית, קצת מטריד, אבל לא נורא. שליטה לא מספיק מקיפה מההגה בגרסת אמבישן, חישוקי ברזל..
ממליץ בחום אני אוהב סקודה הכל מושקע כל כך רכב נוח לנהיגה.
הכל חווית נהיגה.
אין
המנוע 1.2 חלש. המנוע 1.4 כבר הרבה יותר חזק עם 140 כח סוס בחרטום. רכב עם יכולות כביש מרשימות מאד, מרווח פנימי גדול וסביבת נהיגה מעולה, עלות ההחזקה מעט גבוהה, היטוח יקר, טיפולים יקרים. משאבת כסף אמיתית.
נהיגה, תא מטען, שדה ראיה בידוד רעשים. לטובה. תענוג צריכת דלק מפתיעה
עלויות קניה וביטוח בשמים, כל טיפול יקר.
מאוד נחמד לנסוע באוטו הזה
הרוח המחלון מפריע
רכב נוח הנאת נהיגה רחב מאוד תא מטען אחורי ענקי מאוד, ביצוע של הרכב מאוד מרשים ולא מאכזב
מיכל הדלק קטן
סקודה חושפת גרסה מחוזקת של האוקטביה RS, הפעם עם 245 כ"ס
למתיחת הפנים של המשפחתית של סקודה שהוצגה לפני מספר חודשים מצטרפת עכשיו גם הגרסה הביצועיסטית ה-RS
באפריל 1996 הוצגה סקודה אוקטביה הראשונה, המכונית שהעבירה את החברה מהעידן הסובייטי הנחשל לקו הראשון של יצרניות הרכב. אלו תולדות האוקטביה
סיטיגו, פאביה, ראפיד, אוקטביה וגם הייטי – כל אלו יוצעו במחירים מוזלים ללקוחות שיזמינו עד סוף דצמבר
צ'מפיון מוטורס מרעננת את ליין הדגמים של סקודה עם השקת דגם 1.2 ליטר לראפיד סדאן וספייסבק, העשרת אבזור, הורדת מחירים, שדרוג מנועים ועוד
סקודה מוסיפה גרסאות בסיס חדשות לדגמי הדיזל של האוקטביה והראפיד. המחירים נמוכים מבעבר, אך עדיין יקרים בהשוואה למתחרות הישירות.
צ'מפיון מוטורס מפרסמת את מחירון 2015 של שלושת המותגים העממיים שלה ומראה מגמה מעורבת. מרבית המחירים נשארו ללא שינוי או צמחו במעט, וגולף ספורטסוואן מקבל הורדה משמעותית
מה נותנת גרסת ה-1.4 ליטר של סקודה אוקטביה החדשה שלא ידעו לתת גרסאות ה-1.2 ליטר וה-RS? מבחן דרך לגרסת הביניים של האוקטביה, שנופלת בין הכיסאות.
היא מעוצבת, מאובזרת, קרבית ומאוד מהירה. סקודה אוקטביה RS היא חבילה מצוינת לנהג המשפחתי הממהר.
סקודה אוקטביה RS, אחת ממכוניות הספורט המעניינות ביותר, הגיעה לישראל ויכולה להיות בדרך אליכם.