איסוזו די-מקס החדש 2012 – כל הפרטים

איסוזו די מקס דאבל קבינה

הדור השני של איסוזו די-מקס מושק בישראל עם מבחר של שתי תצורות מרכב, שלוש רמות אבזור ושתי תיבות הילוכים. החל מ-168 אלף ש"ח.

  • 20-03-2012
  • מאת: מערכת CarsForum

דגמי 2012 של איסוזו די-מקס החדש יגיעו בקרוב לישראל. UMI, יבואנית איסוזו לישראל, תשיק ביום שישי הקרוב את הדור השני של הדי-מקס, הטנדר שהוביל בשנים האחרונות את השוק בישראל. בשנים האחרונות ירדה בצורה משמעותית כמות המכירות בקטגוריית הטנדרים בעקבות שינויים במדיניות המיסוי והסתכמה על כ-3,000 מסירות בשנה האחרונה. ב-UMI מאמינים כי אלו שעדיין רוכשים טנדרים אלו הם בעיקר בעלי מקצועות שלא יכולים לוותר על השימושיות ויכולת ההעמסה שלהם ובטוחים כי הדור החדש של הדי-מקס ימשיך להוביל את שוק הטנדרים הקלים בישראל. בשנה האחרונה כמעט מחצית מהטנדרים שנמכרו בישראל היו מבית איסוזו, מספר שהוגבל בעקבות מגבלות ייצור.

הדי-מקס החדש מושק בתחילת 2012 למרות שרכבים ראשונים יגיעו ארצה רק לקראת אמצע השנה. חמישה רכבים ראשונים הגיעו ארצה והם יוצגו ביום שישי הקרוב (23.3.12) במסגרת אירוע ההשקה שיערוך היבואן בגני התערוכה. רכבים אלו יועדו לשוק התאילנדי, ולכן הגיעו עם הגה ימני ואינם מיועדים לשיווק בישראל אלא יועברו לתצוגה באירופה מיד עם סיומה של ההשקה. ב-UMI מבטיחים כי לקוחות שיזמינו את הרכב באירוע ההשקה יזכו לא רק לתנאי תשלום מועדפים אלא גם יהיו מהראשונים באירופה לנהוג בדגם החדש.

איסוזו דימקס

איסוזו די-מקס החדש ישווק בישראל בשתי תצורות מרכב (חד קבינה ודאבל קבינה). שתי תצורות המרכב מבוססות על שלדה חדשה, רחבה, חזקה וארוכה יותר. כתוצאה מכך גדל הארגז האחורי בצורה משמעותית ואף שופר מרווח הפנים של תא הנוסעים. המושב האחורי, שהיה נקודת תורפה משמעותית בדגמים היוצאים, שופר וכעת מציע תנוחת ישיבה גבוהה יותר וזווית נוחה יותר למשענת הגב. גם תא הנוסעים שודרג וכעת כוללת רשימת האבזור 6 כריות אוויר כסטנדרט בכל הדגמים וכמובן גם בקרת יציבות (ESP) כמחויב לפי התקנות החדשות.

יחידת ההנעה של איסוזו די-מקס החדש מבוססת על מנוע דיזל טווין-טורבו חדש בנפח 2.5 ליטרים המפיק 163 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-41 קג"מ. מנוע חדש זה עומד בתקן הזיהום המחמיר יורו 5 ואף מציג נתוני צריכת דלק טובים יותר מבעבר. הוא ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 מהירויות או עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים שכוללת הילוך ראשון קצר במיוחד. דגמי ה-4X4 ישווקו עם מתלה אחורי משודרג בתצורת קפיץ מעל לסרן וכל הדגמים ישווקו עם מתלה קדמי חדש בתצורת קפיץ ספירלי ובולמי גז. המפרט הטכני המלא נמצא בתחתית העמוד.

הדי-מקס ישווק בשלוש רמות אבזור שונות בהתאם לבחירת הלקוח. בניגוד לטנדרים אחרים, הדי-מקס החדש ישווק גם ברמת אבזור גבוהה במיוחד (פרימיום) שתכלול מערכת שמע מקורית עם חיבורי בלוטות' ואייפוד, הגה עם כפתורי שליטה על מערכת השמע, מושבי עור מתכוונים חשמלית ובקרת שיוט. המחיר יחל ב-168 אלף ₪ לדגם החד-קבינה הידני ברמת האבזור הבסיסית (S) ויגיעו עד ל-240 אלף ₪ לדגם הפרימיום 4X4.

איסוזו די-מקס - מפרט טכני - עמוד 1 - עמוד 2
איסוזו די-מקס - אבזור וציוד - עמוד 1 - עמוד 2
איסוזו די-מקס - מידות ומשקלים

איסוזו דימקס

dddd