תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מוקה
  • אופל מוקה – ג'יפון חדש בסביבה

    אופל מוקה

    אופל מציגה ג'יפון עירוני חדש שיתחרה בניסאן קשקאי ובסקודה יטי. אופל מוקה החדש צפוי להגיע לישראל בשנה הקרובה.

    • 15-01-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    העלייה בביקושים למכוניות קומפקטיות לא נסתרה מעייניה של אופל, שתשיק בקרוב ג'יפון קומפקטי חדש בשם אופל מוקה. "אופל מוקה מרחיב את היצע הרכבים שלנו, בדגש על סגמנט הפנאי הקומפקטי שצפוי לגדול בשנים הקרובות", אמר מנכ"ל אופל קארל-פרידריך סטראק. אופל מוקה החדש צפוי להתברג בין ג'יפונים עירונים פופולאריים, כמו ניסאן קשקאי וסקודה יטי הן מבחינת המחיר והן מבחינת הגודל הפיזי.  אורכו הכולל 428 סנטימטרים, קצת יותר קצר מהקשקאי ומעט יותר ארוך מהיטי.

    היצע המנועים של אופל מוקה כולל שלושה מנועים בסך הכל, כשאחד מהם רלוונטי במיוחד לשוק הישראלי. מדובר במנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.4 ליטרים המפיק כ-140 כוחות סוס, שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים). מנוע זה משווק גם באופל אסטרה. אליו יצטרף גם מנוע בנזין נוסף, בנזין בנפח 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 115 כוחות סוס, גם הוא מוכר מהאסטרה, אך כאן בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. בנוסף לשני מנועי הבנזין תשווק גם גרסת טורבו-דיזל עם מנוע בנפח 1.7 ליטר, בהספק מרבי של 130 כוחות סוס וגם כאן בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. מערכת הנעה כפולה תוצא כאופציה בתוספת תשלום.

    אופל מוקה

    באגף האבזור צפויה אופל מוקה להציע כמה פריטים שלא נפוץ למצוא בקטגוריית הג'יפונים הקטנים. אופל מוקה מצוידת במערכת תאורת חזית אקטיבית עם פנסי קסנון, מערכת מבוססת מצלמה לזיהוי סטייה מנתיב הנסיעה ומתקן מקורי לקשירת אופניים. האבזור הבטיחותי כולל בקרת יציבות, בקרת משיכה, מערכת למניעת דרדור ומערכת לבקרת ירידה במורד.

    שיווקה של המוקה צפוי להתחיל בסוף השנה, והיא צפויה להגיע גם לישראל.

    אופל מוקה

    dddd