סאנגיונג SUT-1 מגיע לייצור

סאנגיונג אקטיון ספורט

מחליפו של האקטיון ספורט, הסאנגיונג SUT-1, הופך מקונספט לדגם סדרתי ויגיע בקרוב לייצור.

  • 15-09-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

לפני כחצי שנה, בתערוכת ג'נבה, חשפה סאנגיונג את דגם הקונספט של ה-SUT-1, מחליפו של האקטיון ספורט. הטנדר החדש של סאנגיונג צפוי להגיע לאולמות התצוגה ברחבי העולם כבר בתחילת השנה הבאה כחלק מתהליך ההתחדשות שעוברת יצרנית הרכב הקוריאנית. ה-SUT-1 יצטרף אל הקורנדו החדש ששיווקו כבר החל בעולם (ובקרוב גם אצלנו) ואל הקונספט XIV-1 שצפוי להגיע אף הוא לייצור סדרתי בעתיד. הדגם הסדרתי שמר כצפוי על רוב המאפיינים של דגם הקונספט, כאשר עיצוב החזית מיישר קו עם העיצוב החדש של רכבי סאנגיונג.

סאנגיונג SUT-1

סאנגיונג SUT-1

ה-SUT-1 גדול יותר מאקטיון ספורט היוצא. אורכו 499 סנטימטרים, רוחבו 191 סנטימטרים, גובהו 179 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלו עומד על 306 סנטימטרים. הוא ישווק עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים המפיק 155 כוחות סוס (3400 סל"ד) ומומנט מרבי של כ-36 קג"מ, 19 מתוכם יגיעו כמעט בסל"ד סרק (1000 סל"ד). הוא ישווק עם תיבות הילוכים אוטומטיות וידניות בעלות 6 הילוכים ואופציה למערכת הנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת צפויה לנוע סביב 12.5 קילומטרים לליטר סולר בגרסה האוטומטית בעלת ההנעה הכפולה.

עיצוב הפנים נשאר דומה לזה של האקטיון ספורט ודומה יותר למתיחת פנים מאשר לעיצוב של דגם חדש. בכל הנוגע לאבזור פנים יציע ה-SUT-1 כמה הפתעות שלא שכיח למצוא ברכבי עבודה. בין היתר כוללת רשימת האבזור האופציונאלי גג שמש, מצלמת רוורס, מושבים מחוממים בריפוד עור ומערכת שמע מקורית עם חיבור בלוטות' ושליטה מההגה. האבזור הבטיחותי, לעומת זאת, אינו מרשים במיוחד וכולל 2 כריות אוויר, בקרת יציבות הכוללת גם מערכת למניעת התהפכות, עיגוני ISOFIX, ו-ABS.

סאנגיונג SUT-1

dddd