תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו אאוטבק
  • סובארו אאוטבק החדש (2015) נחשף

    סובארו אאוטבק

    סובארו חושפת את האאוטבק החדש שלה. העיצוב חדש אבל הממדים, המנועים וגם יכולות השטח נשארו כמעט כמו בדגם הקודם.

    • 18-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הדור החמישי של סובארו אאוטבק נחשף אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק. אין מדובר בהפתעה גדולה במיוחד, שכן בתחילת השנה חשפה היצרנית את הדור השישי של סובארו B4 (או לגאסי, כפי שהיא מכונה בארצות הברית), הרכב עליו מבוסס למעשה האאוטבק. שני הרכבים צפויים להגיע לאולמות התצוגה בארצות הברית לקראת סוף השנה אך אלינו הם יגיעו ככל הנראה רק בתחילת שנת 2015, לאחר שיושקו הגרסאות האירופאיות שלהן.

    סובארו אאוטבק 2015

    סובארו אאוטבק היה תמיד גרסת הסטיישן של הלגאסי, שהלכה קצת לכיוון הפנאי-שטח והציעה מערכת הנעה כפולה עם יכולת שטח לא רעה בכלל. גם דגמי 2015 של האאוטבק שומרים על המסורת הזאת ויוצעו כסטנדרט עם מערכת הנעה כפולה קבועה, בגרסה חדשה ומשודרגת לעומת הדגם היוצא. מערכת ה-X-Mode, שמוצעת אצל האח הגדול סובארו פורסטר החדש כאופציה, תוצע כאן כסטנדרט בכל הגרסאות. מערכת זו היא למעשה מערכת בקרת משיכה משודרגת עם שליטה על כל גלגל בנפרד שנועדה לשפר את ביצועי השטח של המכונית וכוללת בטוחה גם מערכת עזר לזינוק בעליה ובקרת ירידה במדרון.

    באגף המנועים אין הפתעות גדולות והאאוטבק 2015 ימשיך להימכר עם אותם מנועי הבנזין בהם צויד הדגם הקודם. הראשון הוא מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטרים שהספקו המרבי הוא 175 כוחות סוס. המנוע השני והגדול יותר בתצורת 6 צילינדרים ובנפח של 3.6 ליטרים, שהספקו המרבי הוא 256 כוחות סוס. שני המנועים יוצעו כסטנדרט עם תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT-Lineatronic). בסובארו מבטיחים שיפור בצריכת הדלק של הדגם החדש, בעיקר בזכות שיפורים שבוצעו לתיבת ההילוכים הרציפה.

    סובארו אאוטבק 2015

    הדגם החדש של סובארו אאוטבק יהיה גדול במעט מקודמו, אך לא בצורה משמעותית. בסובארו האריכו בכחצי סנטימטרים את בסיס הגלגלים (274.5 סנטימטרים) והוסיפו עוד סנטימטר וחצי לאורך הכללי של המכונית (482 סנטימטרים). בסובארו מבטיחים כי התוספת הקטנה הזאת תאפשר תוספת גדולה הרבה יותר למרווח הפנים של הנוסעים במכונית. בנוסף מבטיחה סובארו נפח הטענה עצום בתא המטען, שכעת כולל גם אפשרות לקיפול של המושבים האחוריים ליצירת רצפה שטוחה לחלוטין, נפח שיכול להגיע עד כדי 2,000 ליטרים.

    סובארו אאוטבק 2015

    הדגם החדש מתהדר בנוסף גם בשלל מערכות בטיחות אלקטרוניות שיוצעו כאופציה. בין היתר ניתן יהיה למצוא כאן מערכת להתראה על רכבים בשטחים המתים, התראה על תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אקטיבית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ופנסי ערפל עם תאורה עוקבת פניה.

    ברשימת אבזור הנוחות של סובארו אאוטבק החדש ניתן יהיה למצוא פריטים כמו כניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless), מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, דיבורית בלוטות', פנסי קסנון וריפודי עור למושבים. מערכת השמע החדש של האאוטבק תציע בנוסף גם שני שקעי USB, שקע AUX ואפשרות לזיהוי קולי לצורך קבלת או שליחת הודעות SMS

    סובארו אאוטבק 2015

    dddd