תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אינפיניטי
  • אינפיניטי Q30 קונספט נחשפת

    אינפיניטי

    גם אינפיניטי רוצה רכב פרימיום קומפקטי ומציגה דגם קונספט ראשון ל-Q30, שאמור להגיע לייצור ב-2015 ולהתחרות ב-A קלאס של מרצדס ובסדרה 1 של במוו.

    • 09-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יותר ויותר יצרניות פרימיום לוטשות עיניים אל סגמנט מכוניות הפרימיום הקטנות. מרצדס הצטרפה לשם לאחרונה, עם ה-A קלאס החדשה שלה, ופגשה שם שתי מתחרות ותיקות - אודי A3 (בדגם חדש לחלוטין) ובמוו סדרה 1. לשתי אלו הצטרפה לאחרונה גם וולבו, עם ה-V40 החדשה, ובמידה מסוימת גם לקסוס, עם ה-CT200h ההיברידית. שמח בפלח היוקרה, וכפי שזה נראה בשנה הבאה יהיה שמח עוד יותר.

    אינפיניטי Q30

    אינפיניטי, יצרנית הפרימיום של קבוצת רנו-ניסאן מעוניינת להצטרף גם היא לסגמנט וכהכנה לכך תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה את ה-Q30 קונספט. ה-Q30 מציע שילוב מעניין בין האצ'בק לקרוס-אובר או אם תרצו - דגם שיתחרה גם במרצדס GLA וגם במרצדס A קלאס. לדגם הקונספט גובה של 147 סנטימטרים, כארבעה סנטימטרים יותר משל ה-A קלאס האורך הכללי עומד על 446 סנטימטרים והרוחב על 185 סנטימטרים.

    כחלק משיתוף הפעולה בין ניסאן למרצדס, מבוסס הדגם על פלטפורמת ה-MFA של מרצדס - אותה הפלטפורמה שמשמשת גם את ה-A וה-GLA החדשות. היצע המנועים לא נחשף בשלב זה אך לאור ההתבססות על טכנולוגיות משותפות, לא נתפלא אם לדגם הסדרתי יגיעו מנועי ה-1.6 וה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין שהוצגו ב-A וב-GLA.

    אינפיניטי Q30

    ה-Q3 אמור להגיע לשיווק סדרתי בתחילת שנת 2015. דגם הייצור הסדרתי צפויה להיות דומה מאוד לדגם הקונספט שנחשף כעת, עם שינויים קלים ומתבקשים ליחידות התאורה ולתא הנוסעים. באיפיניטי תולים תקוות רבות בדגם החדש, שאמור להיות אחד מהדגמים הנמכרים ביותר שלהם לצד ה-Q5 החדשה. פרטים נוספים יפורסמו ככל הנראה עם השקתו של הדגם בתערוכת פרנקפורט, בעוד כשבוע ימים.

    אינפיניטי Q30

    dddd