כשיצאה המונדיאו ב-2007 היא הפכה כמעט מיידית לאחת ממובילות הקטגוריה. הסיבות היו רבות – ממדים מגודלים המאפשרים מרווח פנים יוצא דופן, איכות פנים מעולה, רמת אבזור גבוהה בכל הגרסאות, נוחות נסיעה מצוינת ויכולת דינמית טובה מאוד. המנועים ותיבות ההילוכים, גם אם לא היו המילה האחרונה, בפירוש הרשימו בזמינות כוח ובחלקות, אבל מתיחת הפנים ב-2010 אמורה לספק שיפור ניכר גם בסעיף זה, עם מנועי טורבו חדשים ותיבה רובוטית כפולת מצמדים – רק שגרסה זו עדיין לא הגיעה ארצה... מה שכן נמכר כאן הוא גרסת ההאצ'בק המעט קצרה מהסדאן, וכן הסטיישן הנאה והשימושית
איכות ; מרווח ; אבזור ; נוחות ; התנהגות
צריכת דלק וביצועים יחסיים במנוע בנזין
כן כן, מהמשפחתיות הגדולות הטובות ביותר בשוק...
: מלך הכביש תת דגם:2.3 אוטומט Trend
המלצה -שלש רמות מעל רוב ה'מתחרים' בקטגוריה. מכל הבחינות.
לחיוב - ביצועים, נוחות, מרווח , יוקרתיות. צריכת דלק בינעירונית מצויינת
לשלילה - צריכת דלק עירונית גבוהה. אבל דומה לרוב המתחרות בעלות ה2000 סמ''ק
: מלך על הכביש תת דגם:2.3 אוטומט Trend
המלצה -רכב יציב נוח ומרווח, ולמרות שהוא בן 9 עדיין מרגיש ונראה ממש עדכני. בתקופה שהוא נלקח ממני, שכרתי את כל ה2016 המבריקים מחברות ההשכרה, אבל לא פחות מהקהלה לחזור אליו.
לחיוב - ביצועים מעולים, יציבה מאוד, מזגן מעולה, עדכנית מאוד גם בעיצוב וגם בצי'פורים ביחס לשנה .גדולה ומרווחת. ישבו אצלי שלושה גברים מגודלים מאחור בנוחות מירבית! ותא במטען...
לשלילה - צריכת דלק די גבוהה. קשה למצוא חניות.
: מדהים למשפחה ולאיש מקצוע תת דגם:2.3 אוטומט Trend
המלצה -מזגן מעולה
לחיוב - נוחות
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פורד מונדיאו סטיישןשלש רמות מעל רוב ה'מתחרים' בקטגוריה. מכל הבחינות.
ביצועים, נוחות, מרווח , יוקרתיות. צריכת דלק בינעירונית מצויינת
צריכת דלק עירונית גבוהה. אבל דומה לרוב המתחרות בעלות ה2000 סמ''ק
רכב יציב נוח ומרווח, ולמרות שהוא בן 9 עדיין מרגיש ונראה ממש עדכני. בתקופה שהוא נלקח ממני, שכרתי את כל ה2016 המבריקים מחברות ההשכרה, אבל לא פחות מהקהלה לחזור אליו.
ביצועים מעולים, יציבה מאוד, מזגן מעולה, עדכנית מאוד גם בעיצוב וגם בצי'פורים ביחס לשנה .גדולה ומרווחת. ישבו אצלי שלושה גברים מגודלים מאחור בנוחות מירבית! ותא במטען...
צריכת דלק די גבוהה. קשה למצוא חניות.