תואמת הפריוס של הונדה נשענת על פלטפורמת הג'אז וככזו היא קטנה וזולה מהפריוס. גם היחידה ההיברידית פשוטה יותר, אך בכל זאת מצליחה לספק צריכת דלק מצוינת. הבעיה היא שכיבוי המנוע מנתק גם את המזגן, וזה לא נעים בקיץ הישראלי. מרווח הפנים מאחור לא מרשים, בעיקר עקב הגג המשתפל, נוחות הנסיעה סבירה בלבד והתנהגות הכביש בטוחה וצפויה. עיצוב הפנים מקורי, אבל האיכות לא גבוהה ורק האבזור הרב מפצה על כך. בשורה התחתונה מדובר במכונית שעיקר זכות קיומה היא צריכת הדלק, ובשאר המובנים היא איננה מתחרה רצינית למשפחתיות אחרות.
חסכון בדלק ובמזהמים
כיבויי מזגן ברמזור ; משפחתיות רגילות
לירוקים בלבד
: חסכוני מאוד בדלק תת דגם:1.4 היברידי אוטומט Comfort
המלצה -הרכב נחשב פחות מטויוטה פריוס אבל בתכלס הוא הרבה יותר משתלם. מאוד חסכוני בדלק, אני עושה איתו בערך 6 ליטר ל-100, שזה כמעט 17 קילומטרים לליטר. הטיפולים קצת יקרים במוסך המורשה אבל לא נורא. ביטוח זול. מאובזר יפה מאוד.
לחיוב - חסכוני מאוד בדלק וזריז
לשלילה - המזגן מתכבה ברמזורים אם לא לוחצים על כפתור ECON, לא כל כך נוח
: חסכונית עם פלפל תת דגם:1.4 היברידי אוטומט Comfort
המלצה -
לחיוב - חסכוני מאוד, היגוי חד, בלמים מצויינים. שילוב של מנוע בנזין עם חשמלי נותנים לרכב הזה סחיבה מעולה בעליות (יחסית לנפח מנוע), הרכב צובר מהר מהירות. עיצוב חיצוני ופנימי יפה. איכות חומרים בסאלון עושה רושם טוב. הרכב מרגיש יציב על הכביש ונותן אחיזה טובה בפניות. אינסייט אמורה למצוא חן בעיני אלו שאוהבים נהיגה ורוצים לחסוך.
לשלילה - בידוד רעשי מנוע וכביש, תגובה איטית של דוושת גז עם השהיה. מתלים מאט נוקשים.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה אינסייטהרכב נחשב פחות מטויוטה פריוס אבל בתכלס הוא הרבה יותר משתלם. מאוד חסכוני בדלק, אני עושה איתו בערך 6 ליטר ל-100, שזה כמעט 17 קילומטרים לליטר. הטיפולים קצת יקרים במוסך המורשה אבל לא נורא. ביטוח זול. מאובזר יפה מאוד.
חסכוני מאוד בדלק וזריז
המזגן מתכבה ברמזורים אם לא לוחצים על כפתור ECON, לא כל כך נוח
חסכוני מאוד, היגוי חד, בלמים מצויינים. שילוב של מנוע בנזין עם חשמלי נותנים לרכב הזה סחיבה מעולה בעליות (יחסית לנפח מנוע), הרכב צובר מהר מהירות. עיצוב חיצוני ופנימי יפה. איכות חומרים בסאלון עושה רושם טוב. הרכב מרגיש יציב על הכביש ונותן אחיזה טובה בפניות. אינסייט אמורה למצוא חן בעיני אלו שאוהבים נהיגה ורוצים לחסוך.
בידוד רעשי מנוע וכביש, תגובה איטית של דוושת גז עם השהיה. מתלים מאט נוקשים.
מתיחת הפנים שעברה הונדה אינסייט לשנת 2012 מגיעה החודש לישראל. חסכונית יותר, מאובזרת יותר אך גם יקרה יותר.