ההיברידית הקומפקטית הונדה אינסייט היא התשובה של הונדה לפריוס של טויוטה. העיצוב החיצוני דומה, הממדים דומים ואפילו נתון צריכת הדלק הרשמי די דומה. ההבדלים העיקריים נמצאים במערכת ההנעה ההיברידית ובמחיר. נתחיל מהסוף - הונדה אינסייט זולה בכמה עשרות אלפי ש"ח מהפריוס ותג המחיר שלה מקרב אותה מאוד למשפחתיות-פרימיום הרגילות. מצד שני, מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה מתקדמת פחות מזו של טויוטה ולא מסוגלת להניע את הרכב בכוח החשמל בלבד. זה לא אומר שהאינסייט לא נוסעת טוב ומספקת ביצועים טובים וזה גם לא אומר שצריכת הדלק האמיתית שלה לא נמוכה. האינסייט מספקת מרווח פנים סביר, איכות הרכבה טובה, איכות חומרים מצוינת ונוחות נסיעה טובה - והכל במחיר סביר. אז למה לא בעצם?
נוחות נסיעה; איכות חומרים; מחיר;
לא באמת היברידית; התנהגות כביש משעממת;
היברידית, חסכונית ולא יקרה. זה מה שרציתם בעצם, לא?
: מרוצה ממנו מאוד בסה"כ, הרכב הכי טוב שמצאתי בטווח המחיר הזה (נקנה יד 2) תת דגם:1.4 היברידי אוטומט קומפורט
המלצה -
לחיוב - נוחה, מרווחת, חסכונית בדלק (1 ל19), נסיעה מהנה
לשלילה - מערכת כיבוי המנוע ברגע שלוחצים על הברקס, זה משפר את החיסכון בדלק אבל לפעמים יכול לעצבן. פרט שולי אבל מוזר, במערכת המקורית ניתן להכניס דיסק רק במידה ונמצאים במצב cd, אחרת המערכת מתעלמת מההכנסה ונראה כאילו משהו בפנים עומד להישבר במידה וטיפה מתאמצים
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה אינסייטנוחה, מרווחת, חסכונית בדלק (1 ל19), נסיעה מהנה
מערכת כיבוי המנוע ברגע שלוחצים על הברקס, זה משפר את החיסכון בדלק אבל לפעמים יכול לעצבן. פרט שולי אבל מוזר, במערכת המקורית ניתן להכניס דיסק רק במידה ונמצאים במצב cd, אחרת המערכת מתעלמת מההכנסה ונראה כאילו משהו בפנים עומד להישבר במידה וטיפה מתאמצים
הונדה חושפת פרטים ראשונים אודות האינסייט הבאה, שתיכנס להיררכיה מעל הסיוויק ההיברידית ותוצג כאב טיפוס בתערוכת דטרויט הקרובה
ההיברידיות הקומפקטיות של הונדה יורדת מפס הייצור לאחר כחמש שנים. המחליפה אינה נראית באופק.
דגמי 2012 של הונדה אינסייט עברו מתיחת פנים קלה. סיבה מספיק טובה כדי לקחת אותה למבחן דרך ולבדוק כמה היא באמת חסכונית ומה באמת חדש.
מתיחת הפנים שעברה הונדה אינסייט לשנת 2012 מגיעה החודש לישראל. חסכונית יותר, מאובזרת יותר אך גם יקרה יותר.