קחו A5 ותוסיפו לה שתי דלתות. מה תקבלו? לא, לא A4, אלא A5 ספורטבק. לא ברור לנו בשביל מה באמת צריך את זה, במיוחד כשזה פחות פרקטי ועולה יותר מ-A4 מקבילה, אבל בעיצוב גרסת הקופה-4-דלתות הזו דומה יותר ל-A5 מאשר ל-A4, וזה בהחלט ייאמר לזכותה.
עיצוב של A5 קופה; אבל פרקטיות עדיפה; איכויות נסיעה ונהיגה גבוהות מאוד
הפרקטיות עדיין נחותה מה-A4 ; אבל המחיר גבוה משמעותית
ניתוח פלסטי בין A4 ל-A5. מיותר בתיאוריה – מגניב במציאות
אודי ממשיכה להסתער על סגמנט הספורט-יוקרה ומשיקה בישראל שתי גרסאות ספורטיביות חדשות - S6 ו-S7. בנוסף תוזיל היבואנית את מחירי ה-A5 בכתשעה אחוזים.