ה-A5 היא למעשה גרסת הקופה היפה של ה-A4. בהשוואה ל-A4 מציעה ה-A5 עוד הרבה אבזור ועוד המון עיצוב, ומבחינת נוחות והתנהגות היא דומה לה מאוד, עם נוחות נסיעה טובה ויכולת כיסוי מרחקים מצויינת. מרווח הפנים מצוין מלפנים, ומפתיע לטובה מאחור פרט למרווח ראש מצומצם עקב הגג המשתפל. ה-A5 מוצעת עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.4 או 2.0 ליטר שמשודכים לתיבות הילוכים כפולות מצמדים והנעה קדמית או כפולה (קוואטרו). בפסגת ההיצע נמצאות ה-S5 וה-RS5, כאשר ל-S5 מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר (354 כ"ס) ול-RS5 מנוע בנפח 2.9 ליטר (450 כ"ס) ולשתיהן הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים.
נוחות נסיעה, אבזור, בידוד רעשים.
מחיר בהשוואה ל-A4.
לחובבי העיצוב.
אאודי ישראל משיקה גרסת כניסה חדשה ל-A5. עם מנוע 1.4 ליטר, ובמחיר של 299,000 ₪
כלי מלחמה מכוון לייזר, מדויק ומהיר, או מכונת נהיגה שעוטפת אותך ב"קשר"? לאיזה כיוון אאודי RS5 הולכת ואיך היא מתכננת לנצח את המתחרות שלה?
חזקה וזולה מבעבר עם מחיר של 735,000 שקלים – אאודי RS5 החדשה נוחתת בישראל
רומן יצא למבחן על האאודי S5 ספורטבק החדשה ומצא מכונית רבת יכולות, ומישהו שמעדיף את המתחרה מבאווריה
אאודי A5 היא ההוכחה הנצחית לזה שגם עיצוב לבדו עולה כסף. אבל האם הוא שווה את הכסף?