דייהו רייסר-נקסיה הגיעה ארצה באמצע שנות ה-90, השנים הראשונות של תעשיית הרכב הקוריאנית בישראל. תחילת דרכם של הקוריאנים לא הייתה מוצלחת במיוחד, בעיקר כיוון שהם התבססו על מכלולים ישנים שהושאלו מיצרניות רכב אחרות. בזמן שיונדאי רכשה מכלולים מיצרנים יפאניים כמו מיצובישי או מאזדה, בדייהו השאילו את המכלולים שלהם דווקא מאופל. במקרה הזה הרייסר-נקסיה היא למעשה אופל קאדט ישנה, שעברה כמה מתיחות פנים ושדרוגים, כאשר גרסת הנקסיה היא למעשה גרסת ההאצ'בק 5 דלתות של הסופר-רייסר. היא שווקה כאן לתקופה קצרה יחסית ולא זכתה להצלחה הגדולה לה זכתה הסופר-רייסר, למרות שהתבססה על מכלולים זהים. אולי טוב שכך, כיוון שמדובר במכונית גרועה למדי. הקוריאנים די הרסו את הקאדט המצויינת וקלקלו אותה עם בלמים גרועים, נוחות נסיעה גרועה, איכות הרכבה נמוכה וביצועים עלובים. מזל שלפחות רמת האמינות של דייהו רייסר-נקסיה הייתה טובה, לפחות זה איכשהו הצדיק את המשך קיומן של המכוניות הללו על הכביש. בסוף שנות ה-90 התאחדה דייהו עם שברולט וכחלק מהמהלך הושמדו סוף סוף הדגמים הקוריאנים שהתבססו על מכלולי הקאדט, איתם גם הרייסר והנקסיה.
אמינות; זולה לרכישה;
ביצועים; בטיחות; איכות; נוחות;
אל תעשו את זה לעצמכם;
מעשה במוסך שקיבל לידיו מכונית מדגם דייהו רייסר שנת 94 ידנית, עם בעייה של הופעת שמן במים.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דייהו רייסר-נקסיה