הדור הראשון של דייהטסו טריוס היה למעשה אחד מחלוצי קטגוריית רכבי השטח הקטנים והעירוניים. הוא הופיע כבר בסוף שנות ה-90 והציע תמהיל שהפך להיות להיט מכירות של ממש רק 20 שנים מאוחר יותר - רכב גבוה שמספק תנוחת ישיבה גבוהה, אבל מתבסס על פלטפורמה של מכונית כביש, עם יכולת שטח מינימלית ומנוע קטן שאמור לספק צריכת דלק טובה בנסיעות עירוניות. ואכן, דייהטסו טריוס הציע יכולת שטח בסיסית למדי, למרות מערכת הנעה כפולה קבועה עם אופציה לנעילת הדיפרנציאל המרכזי. הוא מיועד בעיקר לנסיעות עירוניות, בעיקר בשל העובדה שהוא צר וגבוה. כמו שאפשר להבין, הוא לא מרגיש יציב במיוחד במהירויות גבוהות. ממדיו צנומים והוא מאוד צר, שזה נהדר אם מדובר ברכב עירוני אבל קצת בעייתי אם מתכננים להשתמש ברכב כרכב משפחתי. קחו בחשבון תא מטען קטן למדי וכן מושב אחורי די צפוף. רמת האמינות טובה, כמו רוב הרכבים של דייהטסו, אבל קחו בחשבון שצריכת הדלק מעט גבוהה מהצפוי, בעיקר בשל מערכת ההנעה הכפולה שמכבידה על הרכב.
תנוחת ישיבה גבוהה; אין לו ממש מתחרים באותם השנים;
לא יציב בכביש; צר וצפוף;
ג'יפון עירוני בסיסי, ללא יומרות שטח ועם די מעט שימושיות.
: רכב מענין מאוד תת דגם:1.3 אוטומט
המלצה -גיפ קטן וחמוד
לחיוב - הנאה מובטחת לא מאכזב
לשלילה - אין
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דייהטסו טריוס