פיאט קופה, או "בייבי פרארי" כמו שהיא נקראת לעיתם בחיבה, הגיעה ארצה בכמויות קטנות במהלך שנות ה-90. מדובר במכונית ספורט קרבית ומעוצבת במיוחד מבית היצרנית האיטלקית, שבהחלט קבעה רף חדש של עיצוב וביצועים בכל מה שקשור לרכבי הספורט של היצרנית. לארץ הגיעו שני דגמים עיקריים שצויידו שניהם במנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין - דגם ה-16V שצויד במנוע 4 צילינדרים ודגם ה-20V שצויד במנוע 5 צילינדרים. שניהם מצויינים ושניהם מהירים מאוד, בין תקלה לתקלה. כי כמו רוב מכוניות הספורט הישנות, גם פיאט קופה נפלה לא פעם לבעיות של אחזקת שבר ומעט מאוד בעלי מקצוע שבאמת יודעים ורוצים לטפל במכונית המיוחדת הזו. צפו לעלות אחזקה גבוהה כמו של פורשה 911, עם סמל של פיאט פנדה מקדימה.
עיצוב; ביצועים;
עלויות אחזקה גבוהות; זה עדיין פיאט, כן?
בייבי פרארי, עם סמל של פיאט.
מחפש פיאט קופה ורוצה לדעת האם אכן הרכב טוב כמו שאומרים