לקסוס CT היא הניסיון הראשון של יצרנית הפרימיום היפנית להגיע אל סגמנט הפרימיום קומפקט, או אם תרצו - להתחרות במכוניות כמו אודי A3 ובמוו סדרה 1. כרגיל אצל לקסוס, יחידת ההנעה היא היברידית (זהה לזו של טויוטה פריוס דור 3) ולא טורבו-בנזין או דיזל. תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה ולא כפולת מצמדים או אוטומטית רגילה. אפשר להבין שגם התנהגות הכביש לא ברמה האירופאית המקובלת בקטגוריה. אז מה כן? לקסוס CT היא מכונית איכותית ונעימה לשימוש, עם תא נוסעים שקט ואיכות חומרים גבוהה. תא המטען קצת קטן וגם המושב האחורי לא מאוד מרווח, אבל מי שלא זקוק להם יהנה ממכונית איכותית, נעימה ומאוד מאוד חסכונית בדלק. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם עודכן העיצוב החיצוני בהתאם לשפת העיצוב הנוכחית של המותג, ורשימת האבזור שופרה עם מערכות בטיחות אקטיביות ואבזור נוחות משופר.
צריכת דלק, איכות חומרים, מחיר.
ביצועים, מרווח פנים.
קומפקטית פרימיום אטרקטיבית.
לקסוס CT200h כבר לא בחורה צעירה, רומן יצא לבדוק האם, ברוח המונדיאל, היא עדיין יכולה להיות חלק מהנבחרת המנצחת