הקאיין הנוכחי הוא כבר דור שלישי לרכב הפנאי של פורשה והוא חולק פלטפורמה עם אאודי Q7 ובנטלי באנטיאגה. הקאיין שומר על יכולות ספורטיביות מסוימות, כמתחייב משמו, אבל זו בוודאי לא מכונית ספורט (וגם לא ממש רכב שטח). מה שכן, נשות בתי הקפה מרוצות בהחלט – מכך שהן יכולות להשוויץ לחברות עם משהו קצת יותר אקזוטי מב.מ.וו או מרצדס...
איכות, תדמית.
לא ממש תואם את אופי המותג.
למי שרוצה פורש, אבל רוצה ג'יפון.
פורשה ישראל מודיעה על הוזלות דרסטיות בעקבות ירידת שער היורו. מעכשיו תוכלו לקנות קאיימן ב-430 אלף ₪ ו-911 בפחות מ-900 אלף
גרסת הקופה של הדור השלישי של פורשה קאיין נוחתת בישראל עם מחיר התחלתי של 769 אלף ₪ ומחיר מרבי גבוה משל ריינג' רובר
פורשה חושפת גרסת קופה לקאיין, והופתענו מכמה שהופתענו