פורד קוגה הוא רכב פנאי בינוני (ג'יפון) המבוסס על פלטפורמת הפוקוס. בניגוד לפוקוס, בקוגה מגיעה אלינו גם גרסת ההנעה הכפולה שמוסיפה למכונית מעט יכולת גם מחוץ לכביש הסלול. אך כמו בפוקוס, גם כאן, יש לא מעט חסרונות שנובעים כתוצאה משימוש באותה הפלטפורמה. הבולט שבהם הוא מרווח פנים מצומצם יחסית לקטגוריה, אבל גם הנדסת האנוש של תא הנוסעים אינה מצטיינת במיוחד והמכונית סובלת מבעיית כיפתור יתר רצינית למדי. מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-בנזין מספק ביצועים נאים וגם צריכת דלק סבירה, כל עוד תנהגו בעדינות ולא תדרבנו את הרכב. מערכת ההנעה הכפולה של פורד קוגה לא מספקת יכולת שטח של ממש ועדיף להשאיר את הקוגה על הכביש.
איכות חומרים, ביצועים.
מרווח פנים, צריכת דלק.
ג'יפון חביב וסולידי
פורד קוגה עבר מתיחת פנים, קיבל מגוון רחב של גרסאות ומחירים אטרקטיביים. אבל האם הוא החליט ללכת עם הזרם או שהוא שומר על הייחודיות שלו?
פורד קוגה המחודש נוחת בישראל עם לא פחות מ-5 גרסאות שונות ומחיר שמתחיל ב-144,000 שקל