הדור השני של פיג'ו 3008 הוא כבר לא קרוסאובר-מיקרוואן עגלגל ואנמי למראה, אלא ג'יפון שמאמץ היטב את השפה העיצובית האגרסיבית של הסגמנט. אבל מעבר למראה הזה החביב על לקוחות הז'אנר, הוא גם מזנק קדימה ולמעלה בהיבט של איכות החומרים והטכנולוגיה בתא הנוסעים. הוא גדול ורחב מקודמו, אך הגובה ירד לטובת מקדם גרר עדיף. גרסת הבסיס עושה שימוש במנוע דיזל, גרסת הביניים במנוע בנזין מוגדש והגרסה הבכירה בדיזל בנפח 2.0 ליטרים עם 180 כ"ס.
עיצוב חיצוני, עיצוב וחומרים בתא הנוסעים, ביצועים ברמת הגימור GT, נפח תא מטען
הנדסת אנוש.
מתמודד אירופי מוחצן ומתקדם מול צמד רבי המכר קיה ספורטאג' ויונדאי טוסון
: תת דגם:1.6 דיזל פרימיום
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: רכב מצוין ברמה נוחות של רכבים הרבה יותר יקרים. תת דגם:1.6 דיזל פרימיום
המלצה -הרכב מפנק , מנוע דיזל חסכוני כ 20ק"מ לליטר מחוץ לעיר במהירות מבוקרת של 100 קמ"ש רמת אבזור זהה למרצדס ולטויטה לקסוס. תיבת הילוכים יפנית מהטובות אני מקיר AISIN.
לחיוב - כל הפרסים שניתנו לרכב . אכן הרכב ברמה איכות גבוה. חוות דעת זו אני כותב בהיותי שמאי רכב, קצין בטיחות וגם מנהל מוסך בעבר.
לשלילה - מערכת בטיחות מעולה אך אין לה התראה קולית. ואינה פעילה במהירות נמוכה.
: שווה כל שקל, חווית נהיגה מושלמת
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הרכב מפנק , מנוע דיזל חסכוני כ 20ק"מ לליטר מחוץ לעיר במהירות מבוקרת של 100 קמ"ש רמת אבזור זהה למרצדס ולטויטה לקסוס. תיבת הילוכים יפנית מהטובות אני מקיר AISIN.
כל הפרסים שניתנו לרכב . אכן הרכב ברמה איכות גבוה. חוות דעת זו אני כותב בהיותי שמאי רכב, קצין בטיחות וגם מנהל מוסך בעבר.
מערכת בטיחות מעולה אך אין לה התראה קולית. ואינה פעילה במהירות נמוכה.
הגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה של פיג'ו 3008, ה-PHEV4, לוקחת את המנוע החזק ביותר בהיצע של הדגם, מחברת אליו שני מנועים חשמליים והנעה כפולה, ומוסיפה למחיר לא מעט עשרות אלפי שקלים. האם היא בכל זאת הגרסה ההגיונית היחידה? ואם לא, מה היא בכלל?
לרגל שנת 2019 פיג'ו 3008 קיבל יחידת הנעה חדשה. שינוי קטן, מינורי, זניח, שלא אמור לשנות כמעט כלום. לחשוב את זה הייתה טעות
עם סגירת 2018, פיג'ו ישראל מתחילה בשיווק ליין הדגמים שלה לקראת 2019. בתפריט - 108 משודרגת, 3008 עם תיבת ומנוע חדש, ו-308 האצ'בק בשתי גרסאות משמעותיות
פיג'ו 3008 מקבל מנוע וגיר חדשים, עם צריכת דלק משופרת שנמדדה לפי התקן החדש, עוד אבזור, ומחיר קצת יותר גבוה
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
פיג'ו 3008 מקבל גרסת פרימיום למנוע הדיזל, ואותה גרסת פרימיום מקבלת עוד מערכות בטיחות אקטיבית
פיג'ו 3008 רוצה להיות 306 מודרנית, גם עיצוב וגם איכות, לצד מנוע דיזל חזק וחסכוני במחיר נמוך
הדור החדש של הקרוסאובר מבית פיג'ו גדול יותר, קל יותר וגם יעיל יותר אבל גולת הכורת היא סביבת הנהג המתקדמת של החברה בהופעת בכורה