הדור החדש של סובארו B4 מציגה שיפור משמעותי לעומת קודמיו כמעט בכל פרמטר אפשרי. זאת עדיין מכונית משפחתית גדולה (או מכונית מנהלים, כפי שמכונה הקטגוריה בישראל) מרווחת, נוחה ובטיחותית שמצוידת, כמו בעבר, במנוע בוקסר ובמערכת הנעה כפולה קבועה. שני אלו, ביחד עם כיול מתלים טוב, מספקים לרכב שילוב טוב בין נוחות נסיעה להתנהגות כביש בטוחה למדי. המנוע, נקודת תורפה של הדגם הקודם, שודרג וכעת אין בהיצע הישראלי מנוע 2.0 ליטר אלא רק מנוע 2.5 ליטר חזק יחסית. התוצאה היא ביצועים טובים מבעבר, לצד פגיעה קטנה יחסית בצריכת הדלק של המכונית (בעיקר למי שנוסע בתוך העיר). מי שיהנה יותר מיתרונותיה של סובארו B4 הוא מי שנוסע בעיקר מחוץ לעיר, שם מספקת המכונית הזו יכולת שיוט בין עירונית נהדרת, בעיקר בנסיעות ארוכות. רמת האבזור טובה כבר בדגם הבסיס ואף גבוהה בדגם המאובזר (והמומלץ), אך הרחבה של היצע מערכות הבטיחות האקטיביות היה מתקבל כאן בשימחה. גם שיפור בבידוד הרעשים בהחלט לא היה מזיק כאן. בסך הכל, מדובר במכונית טובה למדי שנופלת מהגרמניות רק בפרטים הקטנים.
התנהגות כביש; נוחות נסיעה;
בידוד רעשים; צריכת דלק בעיר;
נוחה, אוחזת היטב את הכביש אבל לא מהודקת כמו פולקסווגן פאסאט;
: רכב אמין, נוח, מאובזר טוב, מאוד מרווח. תת דגם:2.5 אוטומט Classic
המלצה -רכב מצויין. ממש כיף לנהוג בו. שרות מצויין. מגיעים לעבודה, לוקחים רכב ומחזרים לאוטו מקום (ירושלים). צריכת דלק טובה יחסית לגודל המנוע. מאוד מרוצה מהקנייה
לחיוב - צריכת דלק, נוחות, אבזור, נהיגה בטוחה
לשלילה - לא מצאתי
למרות ירידה במכירות והנהירה הנחשולית לעבר קרוסאוברים, סובארו חושפת דור שלישי ל-B4 ומחזירה את מנוע הטורבו. אצלנו ב-2020
ה-B4 החדשה של סובארו מציגה שיפור משמעותי לעומת קודמתה. היא מאובזרת יותר, איכותית יותר וזריזה יותר. ועדיין, היא לא מהונדסת עד הסוף כמו מכוניות המנהלים הגרמניות המתחרות.
הדור השישי של רכב המנהלים של סובארו נוחת בישראל ומציע שיפור משמעותי של איכות החיים לצד שמירה על מתכון סובארו המוכר. המחיר: החל מ-169,000 ש"ח
סובארו חושפת את הדור החדש של ה-B4 (לגאסי). הממדים והיצע המנועים נותרו כמעט ללא שינוי, העיצוב חדש ונאה מבעבר. בישראל בעוד כשנה.
המכונית עדיין מוגדרת כקונספט אבל הכיוון ברור – כך (בערך) תראה סובארו B4 החדשה לכשתגיע לייצור לקראת השנה הבאה.