פורשה בוקסטר היא המכונית הקטנה והזולה ביותר בהיצע הדגמים של פורשה. קטנה יותר מהקאיימן וה-911, זולה יותר מהמקאן וכמובן שמהקאיין. זאת מכונית הכניסה למותג הספורט-יוקרה הגרמני הזה, ומדובר בחתיכת כניסה! אל תחשבו שבגלל המחיר הנמוך (יחסית) היא לא שומרת על המסורת המפוארת של היצרנית. עדיין מדובר ברודסטר נאה ומעוצבת, עם מנוע אחורי ושלל טכנולוגיות מתקדמות כמקובל. אז נכון, הביצועים אינם שוברי קטגוריה ובניגוד לאחיותיה הבכירות היא לא יורדת מקו ה-5 שניות במיאוץ מ-0 ל-100 קמ"ש. אבל היי, פורשה בוקסטר היא אחת מהרודסטרים היותר מהנות לנהיגה שתוכלו לקנות. גם יחסית למחירה בשוק וגם יחסית למתחרות היקרות ממנה. גם תא הנוסעים איכותי למדי, בעיקר בזכות העובדה שהוא חולק מכלולים עם ה-911 הבכירה. גם רמת האבזור נהנית מכך ומי שלא יסתפק ברמת האבזור הבסיסית יוכל להזמין את המכונית עם שלל תוספות שונות ומשונות כראות עיניו הטובות עליו.
התנהגות כביש; איכות;
אין לנו כסף לכזאת; לא מהירה כמו כמה ממתחרותיה;
עם כניסה כזאת, אפשר בהחלט לפתח ציפיות;
פורשה חושפת גרסאות GTS חדשות לקאיימן ולבוקסטר החדשות, עם תוספת של 15 כוחות סוס ונגיעות קלות לעיצוב החיצוני.
הרודסטר החדשה של פורשה מגיעה לישראל כמה חודשים לאחר שהושקה באירופה. מחיר - החל מ-506 אלף ש"ח.
לקראת ההשקה הצפויה באפריל הקרוב, משחררת פורשה תמונות ופרטים ראשונים אודות הבוקסטר החדשה.