תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה בוקסטר
  • פורשה בוקסטר
  • פורשה בוקסטר החדשה מגיעה לישראל

    פורשה בוקסטר

    הרודסטר החדשה של פורשה מגיעה לישראל כמה חודשים לאחר שהושקה באירופה. מחיר - החל מ-506 אלף ש"ח.

    • 12-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור החדש של הרודסטר פורשה בוקסטר מושק השבוע בישראל. חברת מ.ס.י (מקבוצת מכשירי תנועה), יבואנית פורשה לישראל, תשווק בארץ את מבחר הדגמים המלא של הבוקסטר הכולל שני דגמים - בוקסטר ובוקסטר S. הדור החדש של הבוקסטר שומר אמנם על קווי העיצוב של פורשה אך מדובר בדור חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמה שונה עם בסיס גלגלים גדול יותר ותא נוסעים מרווח מבעבר. שינוי נוסף ניתן לזהות בחלקה האחורי של המכונית, שמקבל עיצוב חדש ואגרסיבי הרבה יותר.

    פורשה בוקסטר החדשה

    דגם הבסיס של הבוקסר יצויד במנוע בנזין בנפח 2.7 ליטרים המפיק 265 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או רובוטית כפולת מצמדים (7 הילוכים). גרסה זו מאיצה מעמידה למהירות של 100 קמ"ש ב-5.7 שניות (או 5.8 שניות בדגם הידני) וממשיכה למהירות מרבית של קצת מעל 260 קמ"ש. בפורשה גם מתגאים בכך שצריכת הדלק של הדגם החדש נמוכה בכ-15 אחוזים משל הדגם הקודם, ועומדת כעת על כ-13 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי. המחיר יעמוד על כ-506 אלף ₪ לדגם הידני או 534.5 אלף ₪ לגרסה האוטומטית.

    פורשה בוקסטר החדשה

    הגרסה הבכירה של פורשה בוקסטר החדשה, הבוקסטרS, תצויד במנוע בוקסר גדול יותר שנפחו 3.4 ליטרים. מדובר בגרסה מוגדלת של מנוע ה-2.7 ליטרים, המפיק כ-315 כוחות סוס ומשודך גם הוא לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים. כאן כצפוי הביצועים טובים מעט יותר, עם מהירות מרבית שמגדרת את ה-280 קמ"ש מלמטה וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש שאורך כ-5 שניות קצרות (או 5.1 שניות בדגם הידני). צריכת הדלק של דגם זה גבוהה יותר, כ-11.3 קילומטרים לליטר וגם המחיר גבוה יותר - 609 אלף ₪ לדגם הידני או 637.5 אלף ₪ לדגם האוטומטי.

    פורשה בוקסטר החדשה

    dddd