הדור החדש לסופר-מיני המעוצבת של סיטרואן מציע גידול בממדים, אגרסיביות רבה יותר בעיצוב, איכות חומרים טובה ושלל פריטי אבזור מעניינים, שהמיוחדת שבהם היא השמשה הקדמית המוארכת, העולה מעל ראשי היושבים מלפנים כמעין גג-שמש. יש כאן גם מרווח לא רע אך איכויות הנסיעה לא מאוד מרשימות מבחינת נוחות והתנהגות כביש. מנוע ה-1.6 נמרץ כשלעצמו, אך בשילוב עם תיבת ההילוכים המיושנת התאוצות לא מרשימות.
עיצוב ; ייחודיות ; אבזור
לא מרשימה במיוחד בנהיגה מחוץ לעיר
הקנקן יפה יותר מתוכנו
: חסכוני מאוד נוח במאוחד אך חובה טיפולים בזמן ורק במוסך יבואן תת דגם:1.6 דיזל אוטומט Comfort Pack
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: תמורה מלאה לכספך, רכב מאוד נוח מפנק ואמין , מתאים מאוד לתנאי הארץ ולצפיפות בערים תת דגם:1.6 אוטומט Comfort Pack
המלצה -לא יודעים להאריך רכב טוב, יצא שם רע לסיטרואן בלי הצדקה לדעתי.
לחיוב - מחירי יד שנייה ממש מציאה
לשלילה - לא שומר על הערך , נפילת ערך חזקה במחירי יד שניה
סיטרואן מחדשת את פניה של ה-C3 עם מתיחת פנים לשנת 2013, הכוללת בעיקר עיצוב חיצוני חדש ושני מנועי בנזין נוספים.
לובינסקי משיקה בישראל את סיטרואן C3 עם מנוע דיזל, תיבת הילוכים רובוטית והבטחה לצריכת דלק של 28 קילומטרים לליטר.
לאון טאובס בדרך כלל לא מתרגש ממכוניות עם פחות 160 כוח-סוס. אבל משהו בסיטרואן C3 עשה לו את זה. מבחן דרך לסיטרואן C3 החדשה.
שיווקו של המיקרו-וואן החדש יחל בקרוב בארץ, עם מנוע בנזין 1.4 ליטר ומנוע דיזל 1.6 ליטר.