תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן C3
  • סיטרואן C3 2013 – מתיחת פנים

    סיטרואן C3

    סיטרואן מחדשת את פניה של ה-C3 עם מתיחת פנים לשנת 2013, הכוללת בעיקר עיצוב חיצוני חדש ושני מנועי בנזין נוספים.

    • 22-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סיטרואן C3 תעבור מתיחת פנים במהלך שנת 2013. בסיטרואן חושפים הבוקר תמונות ראשונות של ה-C3 המחודשת, שתיחשף בחודש הבא בתערוכת הרכב של ג'נבה ותיכנס לשיווק סדרתי באירופה כבר במהלך השבועות הקרובים. הדור השני של ה-C3 הגיע ארצה בתחילת שנת 2010 והציע עיצוב רענן ביחד עם מבחר מנועים חדש. גרסת הדיזל הרובוטית והמיקרו-היברידית, שהצטרפה להיצע הדגמים באמצע השנה שעברה, היא גם המכונית החסכונית ביותר בדלק שנמכרת בישראל (על פי נתוני היצרן). אך כעת, כשלוש שנים לאחר מכן, מחדשת סיטרואן את ה-C3 עם מתיחת פנים ראשונה.

    סיטרואן C3 2013

    מתיחת הפנים שתעבור סיטרואן C3 ב-2013 כוללת בראש ובראשונה עיצוב חיצוני חדש. הגריל הקדמי עוצב מחדש וכעת הוא משלב בתוכו את הסמל המחודש של סיטרואן. יחידות התאורה עוצבו אף הן מחדש, מלפנים ומאחור. ה-C3 מקבלת גם תאורת DRL מבוססת LED שתשולב בפגוש הקדמי וכן תוספת של גוון נוסף (כחול) למבחר הצבעים. בתוך תא הנוסעים ניתן למצוא חומרים באיכות עדיפה וכן לוח שעונים בעיצוב חדש, עם רקע לבן. סיטרואן תמשיך להציע את המכונית עם אופציה לשמשה קדמית מוגדלת (Zenith windscreen) שמספקת ראות טובה יותר מהמושב הקדמי.

    באגף המכאני לא תציע סיטרואן C3 2013 שינויים מהותיים. יחידת ההנעה העיקרית בעבור השוק הישראלי תמשיך להתבסס על מנוע ה-1.6 ליטר (120 כוחות סוס) המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 4 הילוכים, לצד ארבעה מנועי טורבו-דיזל קטנים וחסכוניים במיוחד. בנוסף לאלו תרחיב סיטרואן את היצע המנועים ותציע את מנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים החדש של הקבוצה (אותו פגשנו לאחרונה אצל האחות, פיג'ו 208 ידנית) וכן מנוע 3 צילינדרים נוסף בנפח ליטר אחד (68 כוחות סוס).

    סיטרואן C3 2013

    dddd