הדור החדש של המשפחתית של פיאט הגיע ארצה מספר שנים לאחר הצגתו ועם תג מחיר המציב אותו מול גרסאות הבסיס של מרבית המתחרות. בכדי להלחם מולן בכבוד מציעה הבראבו עיצוב נאה, מרווח פנים טוב, תא מטען מכובד לגרסת האצ'בק, איכות פנים לא רעה ורמות אבזור טובות מאוד. האס שלה הוא במנוע המגיע ארצה – זהו ה-1.4 ליטר טורבו בהספק של 120 כ"ס ומומנט גבוה ביותר ביחס למנועי 1.6 קונבנציונליים. כך, רמת הביצועים של המשפחתית הזו מצוינת ביחס לתג המחיר. אבל יש גם בעיה – לשונאי התיבה הידנית כל מה שמציעים בפיאט הוא התיבה הרובוטית המוכרת, שפעולתה לא נעימה עבור חובבי אוטומט מוצהרים.
עיצוב ; מחיר ; אבזור ; ביצועים ; בטיחות
תיבה רובוטית
יופי, אבזור וביצועים – חבילה מנצחת לנהג שיודע להעביר הילוכים לבד
: הרכב הטוב ביותר שהיה לי תת דגם:1.4 סנסיישן
המלצה -צריכת דלק 1-14 עם רגל יחסית כבדה, לא מרגישים עליות בכלל - הטורבו גורם להן להיות כמישור.יחסית אין מרווח רב מאחור, כסאות יכלו להיות נוחים יותר.אבזור - החל מפנסי ערפל ועד למתגי שליטה מההגה על כמעט כל פונקציות הרכב בקלות ופשטות, מערכת הבלו&מי מדהימה.
לחיוב - צריכת דלק, כוח, "זאב בעור כבש", מסובבת ראשים.
לשלילה - כיסאות לא נוחים, חלון אחורי קטן מדי לטעמי, עד כה אמין אצלי ואצל חבריי בעלי הבראבו.
: מומלץ אבל צריך לבדוק טוב לפני קניה אם טופל היטב. תת דגם:1.4 אוטומט סנסיישן
המלצה -מומלץ בחום, ברובוטית לשים דגש על בדיקה וטיפול בגיר. לפי הוראות יצרן טיפולים כל 30 אלף ק''מ אך מומלץ לטפל כל 15 אלף ק''מ, ברכבים שטופלו כל 30 אלף ק''מ נפוץ שנהרס הטורבו.
לחיוב - ביצועים, שימושיות, אבזור (בדגם סנסיישן), החבילה הכוללת מעולה.
לשלילה - איכות חומרים (הדש בורד נוטה להתנפח מעל הכרית אויר ואף להסדק). צריכת דלק ממוצעת 11-12 קמ''ל. גיר רובוטי שמצריך הסתגלות. עלויות החזקה מעט יקרות ומחלות של הרכב (משולשים, תושבות מנוע וכו')
: רכב מעולה שנפל בין הכיסאות. תת דגם:1.4 אוטומט סנסיישן
המלצה -
לחיוב - יחידת הנעה, אבזור, מראה חיצוני ופנימי, נדיר בכבישינו.
לשלילה - תדמית, מרווח לרגלי הנוסעים מאחור,
יופי, אבזור וביצועים – חבילה מנצחת לנהג שיודע להעביר הילוכים לבד
עיצוב ; מחיר ; אבזור ; ביצועים ; בטיחות
תיבה רובוטית
fg sre gsdf gssdg sdg sedg sd
sdfsdfsd fsdf sdf sdf
דשכחדגלעךכ דגכ דגכךלדשגעדגל עכגלע
דגעכדגח דגחעכגחלהמדגכחע יגכוע
דגחעהגדלחעגכחלעיגלחכיע
דכדשג דג כשדגעש דעכגי געד
צריכת דלק 1-14 עם רגל יחסית כבדה, לא מרגישים עליות בכלל - הטורבו גורם להן להיות כמישור.יחסית אין מרווח רב מאחור, כסאות יכלו להיות נוחים יותר.אבזור - החל מפנסי ערפל ועד למתגי שליטה מההגה על כמעט כל פונקציות הרכב בקלות ופשטות, מערכת הבלו&מי מדהימה.
צריכת דלק, כוח, "זאב בעור כבש", מסובבת ראשים.
כיסאות לא נוחים, חלון אחורי קטן מדי לטעמי, עד כה אמין אצלי ואצל חבריי בעלי הבראבו.
מומלץ בחום, ברובוטית לשים דגש על בדיקה וטיפול בגיר. לפי הוראות יצרן טיפולים כל 30 אלף ק''מ אך מומלץ לטפל כל 15 אלף ק''מ, ברכבים שטופלו כל 30 אלף ק''מ נפוץ שנהרס הטורבו.
ביצועים, שימושיות, אבזור (בדגם סנסיישן), החבילה הכוללת מעולה.
איכות חומרים (הדש בורד נוטה להתנפח מעל הכרית אויר ואף להסדק). צריכת דלק ממוצעת 11-12 קמ''ל. גיר רובוטי שמצריך הסתגלות. עלויות החזקה מעט יקרות ומחלות של הרכב (משולשים, תושבות מנוע וכו')
אחרי שנתיים וחצי עם פיאט בראבו הגיע זמן לסכם. לבנה? כן. שמנמנה? כן. אמינה?
משהו טוב עובר על פיאט בחודשים האחרונים. אחרי תקופה ארוכה יחסית של היצע דגמים מצומצם ומכירות מעטות נדמה שבחודשים האחרונים החלה מתקפה של ממש מצד היבואן. הבראבו אותה בחנו היא המילה האחרונה של היבואן בדרך הנכונה חזרה אל לב שוק הרכב הישראלי.
משהו טוב עובר על פיאט בחודשים האחרונים. אחרי תקופה ארוכה יחסית של היצע דגמים מצומצם ומכירות מעטות נדמה שבחודשים האחרונים החלה מתקפה של ממש מצד היבואן. הבראבו אותה בחנו היא המילה האחרונה של היבואן בדרך הנכונה חזרה אל לב שוק הרכב הישראלי.