תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 6 סדאן
  • מאזדה 6
  • מאזדה 6 סטיישן
  • מאזדה 6 החדשה יוצאת לדרך ביפאן

    מאזדה 6 סדאן

    פס הייצור של מאזדה 6 החדשה נחנך ביפאן. השיווק באירופה צפוי להתחיל עוד השנה.

    • 03-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    פס הייצור של מאזדה 6 החדשה נחנך אמש ביפאן בנוכחותו של יו"ר מאזדה העולמית טקאשי יאמאנוצ'י וכ-500 מעובדי החברה. הרכב הראשון שירד מפס הייצור, ותמונתו מופיעה בראשית העמוד, יוצר בהתאם לתקינה האירופאית, צויד במנוע בנזין בנפח 2 ליטרים מסדרת ה-SkyActiv ובמרכב סטיישן שתמונות ריגול שלו נחשפו כאן באתר לפני מספר שבועות. אין זה מקרי שמאזדה בחרה להתחיל את הייצור דווקא בגרסה האירופאית של הרכב, שכן השוק האירופאי (שכולל גם את ישראל) יהיה השוק הראשון בו יושק הרכב, ככל הנראה עוד השנה. רק בתחילת השנה הבאה צפוי להתחיל שיווקה של ה-6 החדשה בשוק האמריקאי.

    מאזדה 6 החדשה היא אחת מהמכוניות החשובות ביותר שהציגה יצרנית הרכב בשנים האחרונות, שמגיעה עם רקע ירידה חדה בהיקף מכירותיה בישראל ובמדינות רבות נוספות. מדובר בדור השלישי של מאזדה 6 שמשיקה מאזדה מאז שנת 2002, אז החליפה ה-6 את ה-626. במאזדה מקווים כי הדור החדש יצליח להתעלות על קצב המכירות שהציג הדור הקודם ומתכננים לייצר כ-120 אלף רכבי מאזדה 6 בפס הייצור שממוקם בעיר הופו (Hofu) שביפאן.

    מאזדה 6 החדשה

    בשנה האחרונה מדשדשת מאזדה בישראל ולא מצליחה לשחזר את ההצלחה לה זכתה בשנים עברו. כמעט כל הדגמים שמשווקת מאזדה בישראל מתקשים להתמודד עם המתחרות הצעירות יותר, שמציגות היקפי מכירות גדולות בהרבה. סקודה סופרב, למשל, נמכרה מתחילת השנה בכ-900 יחידות - כמעט פי 2 מאזדה 6 הנוכחית. מאזדה 3, בעבר אחת מהמכוניות המשפחתיות הנמכרות בישראל, כמעט ואינה נמכרת כיום ורק משלוח בהיקף אדיר שנמכר לאחרונה לכמה מחברות הליסינג שחרר את דלק מוטורס ממלאי עצום שהיה תקוע במשך חודשים ארוכים בנמל אילת.

    מאזדה 3 החדשה 2012

    dddd