תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 3 סדאן
  • מאזדה 3 החדשה 2012 – עכשיו בישראל

    מאזדה 3 סדאן

    דגמי 2012 החדשים של מאזדה 3 הגיעו השבוע לישראל. מה חדש ומה קצת פחות?

    • 29-06-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה בסוף השנה שעברה מאזדה 3 החדשה מגיעה בימים אלו לישראל. בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, הודיעו השבוע על תחילת שיווקם של דגמי 2012 החדשים עם מתיחת הפנים הקלילה ומספר עדכונים לרשימת האבזור. בכך מקווים בדלק מוטורס להחזיר ל-3 הוותיקה לפחות חלק מהרלוונטיות שלה בשוק המקומי, לאחר שהפסיד המותג את מקומו בראש טבלת המכירות למותגים אירופאים (פורד) וקוריאנים (יונדאי, קיה).

    מאזדה 3 החדשה מקבלת בשנת 2012 כמה עדכונים לעיצוב חזית הרכב. שם מקבלת ה-3 החדשה פגוש חדש ופנסי ערפל חדשים שיצטרפו אל חישוקי סגסוגת חדשים ופגוש אחורי בעיצוב מעט שונה. חידוש חשוב נוסף, שלא יגיע בשלב זה לישראל, הוא מנועי ה-SkyActive החדשים של מאזדה. לישראל ימשיכו להגיע שני מנועי הבנזין המוכרים - 1.6 ליטר (105 כוחות סוס) ו-2 ליטרים (150 כוחות סוס).

    מאזדה 3 החדשה 2012

    את רוב השינויים שבוצעו במאזדה 3 החדשה לשנת 2012 תוכלו למצוא בתא הנוסעים, שיציע רמות אבזור חדשות. את רמת האבזור Comfort, ששווקה עד כה רק בגרסת ה-1.6 ליטר, תחליף רמת אבזור חדשה בשם Spirit (רמת אבזור ששווקה עד כה רק בגרסת ה-2 ליטרים של מאזדה 3). זו תציע חישוקי סגסוגת גדולים יותר (17 אינטש'), גג שמש (סאן-רוף), חיישני גשם ובקרת שיוט שהוצעו בעבר רק בגרסת ה-2 ליטרים גם גרסת ה-1.6 ליטר. המחיר יישאר זהה לזה של גרסת ה-Comfort ויעמוד על כ-127 אלף ₪.

    רמת גימור נוספת שתציע מאזדה 3 החדשה בשנת 2012 תגיע לדגמי ה-2 ליטרים המבוקשים. אלו שווקו עד כה רק ברמת האבזור הגבוהה (Spirit) אך כעת ישווקו גם ברמת אבזור בסיסית, Active. זו תציע אבזור דומה לזה שמוצע בגרסת ה-1.6 ליטר Active אך תציע בנוסף גם בקרת אקלים מפוצלת וחישוקי סגסוגת (16 אינטש').
    שאר רמות האבזור נותרו ללא שינוי מהותי באבזור או במחיר.

    מאזדה 3 החדשה 2012

    שדרוג קליל זה לדגמי המאזדה 3 מגיע לאחר תקופת יובש קשה מאוד בשוק הרכב הישראלי. מאזדה, שהייתה בעבר מותג הרכב הנמכר ביותר בישראל, צללה חזק בהיקף מכירותיה לאחר שמותגי רכב אחרים תפסו את מקומה של מאזדה הן בשוק הפרטי והן בשוק הליסינג. בנמל אילת נצפו לאחרונה אלפי רכבי מאזדה 3 שמחכים לקונים מזה חודשים ארוכים ובכמה חברות ליסינג נמכרים עדיין רכבי מאזדה 3 משנת המודל 2011 שלא מצאו עד היום בית למרות מחירי היצף הנמוכים באופן חריג מהמקובל בשוק הרכב הישראלי.

    מאזדה 3 החדשה 2012

    dddd