תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה פאביה
  • סקודה פאביה חוזרת

    סקודה פאביה

    צ'מפיון מוטורס מחדשת את שיווקה של סקודה פאביה, מוסיפה אבזור, מחלישה את המנוע, ומורידה את המחירים

    • 03-12-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    לאחר מספר חודשים בהן נעדרה סקודה פאביה האוטומטית מההיצע המקומי בעקבות שינויים בתקני צריכת הדלק, היא חוזרת לשיווק בישראל עם רשימת אבזור ארוכה יותר, מנוע חלש יותר ושורה תחתונה קטנה יותר.

    לפני ששיווקה הושהה, הגרסה האוטומטית של הפאביה שווקה עם מנוע 1.0 ליטר טורבו שמפיק 110 כ"ס, ועכשיו, כדי לעמוד בתקני צריכת הדלק והזיהום החדשים, היא מקבלת את אותו המנוע שמגיע בגרסה הידנית – כלומר עם 95 כ"ס בלבד.

    סקודה פאביה 2020

    בעבר שווקה הפאביה האוטומטית רק בגרסת סטייל הבכירה, ואילו מעתה היא תוצע גם בגרסת אמבישן הבסיסית, מה שמוריד את מחיר הכניסה של הדגם האוטומטי ב-6,000 ₪ - מ-105 אלף ל-99 אלף שקלים. הידנית תוצע במחיר של 85,000 ₪.

    בכל הנוגע לאבזור, הפאביה ה"חדשה" מקבלת גם בקרת שיוט אדפטיבית (בדגם האוטומטי) או רגילה עם מגביל מהירות (בדגם הידני), ניטור שטחים מתים (בגרסת סטייל), פנסי לד מלאים (בגרסת סטייל) ועוד. את המפרט המלא ורשימות האבזור תוכלו לקרוא כאן.

    סקודה פאביה 2020

    חשוב לזכור שסקודה פאביה הנוכחית הושקה בישראל בשנת 2015, והיא עצמה מהווה מתיחת פנים מקיפה לדור הקודם שהושק ב-2008. מבין שלושת אחיות הסופר-מיני של קונצרן פולקסווגן (פאביה, סיאט איביזה, פולקסווגן פולו), הפאביה היא היחידה שטרם קיבלה דור חדש "אמיתי" שמבוסס על פלטפורמה חדשה – האיביזה הושקה בדור חדש ב-2017 והפולו בשנה לאחר מכן. את תפקיד ה"סופר מיני גדולה וחדשה על גבול המשפחתית" בליין של סקודה תופסת הסקאלה.

    dddd