תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה CX-5
  • מאזדה CX5 המחודש בישראל

    מאזדה CX-5

    מאזדה משיקה בישראל את ה-CX5 המחודש, ומשיקה גרסת Signature בכירה. החל מ-170,000 ₪

    • 26-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    שנתיים בלבד אחרי שהושק הדור הנוכחי של ה-CX5, משיקה דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, את מתיחת הפנים שלו. או שאולי יותר נכון לקרוא לעדכון הזה "שדרוג טכני", כי לעיצוב נעשו בדיוק 0 שינויים. כמו עם ה-6 שהושקה בתחילת השנה, גם ה-CX5 המחודש מקבל גרסת סיגנצ'ר מאובזרת במיוחד (ויקרה במיוחד - 230,000 ₪).

    מאזדה CX5 2019

    בנוסף להשקת גרסת הסיגנצ'ר, מאזדה גם עושה סלט בשמות הגרסאות האחרות. גרסת הבסיס תיקרא מעתה קומפורט שמחליפה את האקסקיוטיב (170,000 ₪), מעליה תהיה אקסקיוטיב שמחליפה את הלקשרי (174,000 ₪), אחריה תבוא פרימיום (197,000 ₪), ובראש הרשימה תעמוד כאמור גרסת הסיגנצ'ר הבכירה.

    מבחינת אבזור, גרסת הכניסה כוללת את כל מה שהיה קיים בדגם הכניסה הקודם ומוסיפה גם מערך בטיחות אקטיבית שכולל בלימת חירום עד 160 קמ"ש, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ותאורת לד מלאה חכמה עם עמעום אוטומטי. גרסת אקסקיוטיב מוסיפה חישוקי 19 וחלון בגג. פרימיום מוסיפה חבילת עור, מערכת שמע משודרגת, תצוגה עילית וגם פריטים חדשים כגון דלת תא מטען חשמלית, קירור במושבים, מערך מצלמות היקפי, בלימת חירום ברוורס ועוד.

    מאזדה CX5 2019

    גרסת סיגנצ'ר החדשה דומה כאן למוצע במאזדה 6, וכוללת גימור עץ "Sen" - עץ מילה יפני שנחשב איכותי במיוחד, ריפודי עור נאפה, ותקרה בגוון שחור. בנוסף, מקבלת גרסה זו פנסי חזית עוד יותר מתוחכמים עם 12 נורות בכל פנס, ניטור שטחים מתים, התרעת תנועה חוצה ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    היצע המנועים לא השתנה, מנוע ה-2.0 ליטר עדיין מפיק 165 כ"ס ו-21.4 קג"מ, ויחד עם תיבת שישה ההילוכים מאיץ את ה-CX5 למאה קמ"ש תוך 10.1 שניות מנומנמות יחסית ומשיג צריכת דלק מוצהרת של 15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. המנוע הגדול יותר, שמוצע כאופציה בגרסת פרימיום (219,000 ₪) והיחיד שמגיע עם גרסת סיגנצ'ר, ממשיך להפיק 195 כ"ס ו-26 קג"מ. הוא משודך למערכת הנעה כפולת בלבד וגם כאן לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 12.8 ק"מ לליטר והביצועים כאן מעט נמרצים יותר עם 9 שניות למאה קמ"ש, אבל עדיין רחוקים מאלה של מכוניות כמו פיג'ו 3008 (8 שניות, 1.6 טורבו בנזין) סיאט אטקה (8.4 שניות, 1.4 טורבו), קיה ספורטאז' (8.9 שניות, 1.6 טורבו), פולקסווגן טיגואן (7.7 שניות, 2.0 טורבו, 4X4) וסקודה קארוק (8.6 שניות, 1.5 טורבו).

    מאזדה CX5 2019

    dddd