תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי Q8
  • משלימה סדרה - אאודי Q8 בישראל

    אאודי Q8

    אאודי ישראל משלימה את ה"סדרה הגדולה" עם השקת ה-Q8. המחיר - החל מ-626,500 ₪

    • 29-08-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    20 שנה אחרי שהתחיל מירוץ ג'יפוני הקופה עם ה-X6 של במוו, אאודי הצטרפה סוף סוף למירוץ עם הפרשנות שלה לגרוטסקה האו-כה פופולארית. כמו במוו, גם היא העניקה לו שם זוגי - Q8, אבל שלא כמו במוו, אאודי החליטה לעצב את הגג בצורה יותר פרקטית ופחות 'קופה'-ית, מה שאמור לשפר את מרחב המחיה במושב האחורי.

    בניגוד לאאודי העולמית, שקצת, איך לומר... ישנה בעמידה במשך רוב שני העשורים האחרונים, דווקא היבואנית הישראלית שלה עשתה את העבודה מהר מאוד, והתחילה בשיווקו של המפלץ מאינגלושטאדט בחלוף פחות משלושה חודשים מאז נחשף רשמית. לצורך ההשוואה, לפני שבוע החל שיווק האחיות הסאלוניות של אאודי - A6 ו-A7, והן נחשפו ארבע חודשים לפני ה-Q8. משך זמן סביר בין החשיפה העולמית להשקה בישראל.

    ה-Q8 מגיע לישראל בגרסה אחת, כאשר בנוסף תוצע חבילת אבזור אופציונלית בתוספת תשלום של 99,000 ₪. מחיר הבסיס יעמוד על 626,500 ₪. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    כצפוי, רשימת האבזור ארוכה מאוד, אבל שלא כמו בדגמים אחרים, דווקא נראה שהיבואנית "מנתבת" את הרוכשים לכיוון החבילה, שכן היא כוללת כמה דברים שכבר התרגלנו לקבל כסטנדרט ברמת המחירים הללו כמו למשל פנסי לד חכמים (לד רגילים בלי החבילה), מושבים מאווררים ומתלי אוויר.

    יחידת ההנעה של ה-Q8 משלבת בין מנוע הדיזל 3.0 ליטר שאנחנו מכירים מה-Q7 עם מערכת החשמל 48 וולט שהגיעה עם ה-A8 והצמד A6/A7 שמאפשרת את דימום המנוע בשיוט, נסיעה קצרה מאוד על חשמל בלבד, ו"מילוי" בורות הכוח שבין ההילוכים בתיבת שמונה יחסי ההעברה האוטומטית. ההנעה כמובן כפולה והביצועים מדברים על 6.3 שניות למאה קמ"ש, מהירות מרבית של 245 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 14.7 ק"מ לליטר.

     

    dddd