באיחור אופנתי (תרתי משמע) הציגה אאודי את ה-Q8, אשר נכנס היישר אל תוך סגמנט רכבי הפנאי קופה הלוהט, אשר כולל מתחרים כמו במוו X6 ומרצדס GLE קופה. ה-Q8 מתבסס למעשה על ה-Q7 המגודל, אך מצליח לטשטש מעט את מימדיו (אורך של 498 ס"מ) בזכות קו גג נמוך שמשתפל לאחור וקורה אחורית בעלת זווית נטויה. גם תא הנוסעים של ה-Q8 לא מאכזב, עם עיצוב מרשים אשר תואם את שפת העיצוב הנוכחית של היצרן ובזכות בסיס גלגלים של 299 ס"מ גם מרווח לנוסעים לא חסר בו. ה-Q8 מוצע עם יחידת הנעה אחת, אשר מבוססת על טכנולוגיה היברידית מתונה (mild hybrid) עם מערכת חשמל 48V וכוללת מנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר, אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים.
מרווח פנים, אבזור.
אין גרסאות היברדיות נטענות, מחיר.
אח "קליל" ל-Q7.
המגה-קרוסאובר של אאודי נחת היום בישראל, הנה 8 דברים שאתם חייבים לדעת עליו
אאודי נכנסת באיחור לקטגוריית המכוניות-שטח-קופה-ענקיות-ויקרות. רז ודניאל יצאו לבדוק אם היה שווה לחכות
אאודי ישראל משלימה את ה"סדרה הגדולה" עם השקת ה-Q8. המחיר - החל מ-626,500 ₪