תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה סיוויק
  • הונדה HR-V
  • הונדה - עידכונים ל-HRV והסיוויק

    הונדה סיוויק

    לקראת 2019 הונדה מעדכנת את הסיוויק סדאן וקופה האמריקאיות, ואת ה-HRV האירופאי. האחרון יגיע לישראל בתחילת שנה הבאה

    • 15-08-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    הונדה הציגה מתיחת פנים לשניים מדגמיה - הסיוויק, בואריציות הסדאן והקופה האמריקאיות שלה, ול-HRV, הג'יפון הקטן ביותר בהיצע האירופאי של היצרנית.

    על פניו, שני העדכונים נושאים את הכותרת "מתיחת פנים", אבל בפועל הם שונים זה מזה באופן די מהותי.

    הסיוויק, כפי שנהוג בצפון אמריקה, מקבלת עדכון כל שנה מאז הוצגה ב-2015 (למעט 2018), עדכון שעושה די מעט. הפעם העדכון מתמקד בדגמי הסדאן והקופה, שמקבלים את רמת הגימור ספורט שכבר קיימת בדגם ההאצ'בק ושיפור האבזור. אבל לפני שאתם רצים לבטל את ההזמנה שלכם על הסיוויק הנוכחית, אל. מדובר כאן בסיוויק האמריקאית שאינה נמכרת בישראל (אנחנו מקבלים את הסדאן שלנו מטורקיה).

    השינוי הכי מעניין בסיוויק הוא תוספת מערכת ה-Sensing (בטיחות אקטיבית), שתגיע מעכשיו כסטנדרט בכל הדגמים, אבל שוב - היות ואנחנו מקבלים את הסיוויק שלנו במפרט שונה, לא בטוח איך - אם בכלל - תוספת מערכות הבטיחות תשפיע על הסיוויק שנמכרת בישראל.

    העדכון של ה-HRV משמעותי הרבה יותר, היות שמדובר במתיחת פנים 'אירופאית' הנהוגה כל שלוש שנים (בערך) ובאופן טבעי צריכה להטמיע שינויים משמעותיים כדי לשמור על הרכב אטרקטיבי בסביבת תחרות מתפתחת.

    בחוץ, ה-HRV מקבל פנסי לד מלאים מלפנים ומאחור (בגרסאות מסוימות), חישוקי 17 אינץ' בעיצוב מעודכן, שמונה צבעי מרכב ופס כרום עבה ומודגש יותר בחזית. בפנים לא יהיו שינויים מרחיקי לכת מבחינת עיצוב או חומרים, אבל הונדה מציינת כי היא שיפרה את בידוד הרעשים באופן משמעותי גם באמצעות הוספת חומרי בידוד נוספים וגם באמצעות הטמעת מערכת ביטול רעשים אקטיבית.

    מבחינת מנועים, לצערנו בשלב הראשון אין שינויים וה-HRV ימשיך להיות משווק עם מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי (130 כ"ס, 16 קג"מ) החלש יחסית, ולא יקבל את מנוע ה-1.0 ליטר טורבו של הסיוויק. תיבת ההילוכים גם היא תמשיך להיות אותה תיבה רציפה. מאידך, שינוי גדול ומעניין למדי יהיה הצטרפותו של מנוע ה-1.5 ליטר טורבו בנזין באביב 2019.

    ה-HRV המחודש צפוי לנחות בישראל בתחילת 2019, והיינו שמחים לראות אותו מקבל גם כאן את המנוע החזק יותר שיוכל להפוך לאחד הקלפים המעניינים ביותר שלו.

    dddd