הדור ה-10 של הונדה סיוויק מציג מספר חידושים משמעותיים לעומת הדורות הקודמים. הפלטפורמה של הדור הנוכחי חדשה לחלוטין, עם בסיס גלגלים (270 ס"מ) זהה בסדאן ובהאצ'בק וצמיחה משמעותית במידות. שנים שהונדה השתמשה במנוע ה-1.8 ליטר האטמוספרי להנעת הסיוויק, אך לא עוד, הדור החדש מוצע עם מנועי טורבו חדשים בנפחים של 1.0 או 1.5 ליטר ו-2.0 ליטר בטייפ אר הקיצונית. הסיוויק מציעה מרווח פנים טוב, אם כי תא המטען מעט קטן לעומת הדורות הקודמים, ונוחות הנסיעה גם היא טובה למדי ורק איכות החומרים בתא הנוסעים מעט מקלקלת את האווירה עם חומרים נוקשים מאשר במתחרות.
נוחות נסיעה, אבזור, מרווח.
התנהגות התיבה הרציפה, איכות חומרים.
משפחתית מוצלחת.
: רכב לא שווה תת דגם:5 דלתות ספורט 1.5 ליטר
המלצה -גיר רציף שמסרס את הרכב צריך להחליף שמן מנוע פעם ב7000ק״מ!!!
לחיוב -
לשלילה -
לקראת 2019 הונדה מעדכנת את הסיוויק סדאן וקופה האמריקאיות, ואת ה-HRV האירופאי. האחרון יגיע לישראל בתחילת שנה הבאה
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
אחרי ששבתה את לבבותיהם של אינספור עיתונאי רכב בחו"ל, הונדה סיוויק טייפ R נוחתת בישראל עם מנוע 2.0 ליטר טורבו, תיבת הילוכים ידנית ו-319 כ"ס לגלגלים הקדמיים. שלכם תמורת 265,000 ₪
הונדה סיוויק זונחת את מראה ה"חללית" ועוברת להשתמש במנועי טורבו. האם 182 כ"ס מסמלים חזרה למקורות הביצועיסטיים או שיש לנו כאן הרבה איפור ומעט תוכן?
הונדה סיוויק נוחתת בישראל בגרסת סדאן עם מנועי 1.6 ליטר בלי טורבו ו-1.5 ליטר עם. המחירים: החל מ-135,000 ₪
הדור העשירי של הונדה סיוויק נוחת בישראל עם מנועי טורבו, ממדים נדיבים במיוחד, מערכות בטיחות אקטיבית ומחירים שמכוונים לראש הקטגוריה