תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קליאו
  • מי רוצה רנו קליאו 1200 טורבו ?

    רנו קליאו

    קרסו, יבואנית רנו לישראל וחברת הדרכות הנהיגה פרודרייב ישיקו בקרוב את "RPC", סדרת אתגרי נהיגה שהפרס הראשון בהם יהיה רנו קליאו 1200 טורבו

    • 09-08-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: רנו, פרודרייב

    הספורט המוטורי בארץ מדשדש, זה לא סוד. יש חוק, יש תקנות, יש עמותות ויש גם רעב – אבל ספורט מוטורי עממי – אין.

    אל תוך המקום הזה נכנסות יבואנית רנו וחברת הדרכות הנהיגה המתקדמת פרודרייב של ראם סמואל וגידי קרונין עם אתגר ה-RPC – רנו פרודרייב צ'אלנג' ומזמינה את הקהל הרחב לבוא להשתתף באתגר הנהיגה שיכול להוציא אתכם עם רנו קליאו 1200 טורבו ואולי אפילו עם קריירת נהיגת מירוצים בחו"ל.

    איך זה עובד?

    במהלך החודשים הקרובים ייערכו סדרה של ימי מיונים, בהם יוכלו הנרשמים מראש לבוא ולהשתתף בסדרת אתגרי נהיגה בסגנון ג'ימקאנה. אתגרי הנהיגה יבוצעו מאחורי ההגה של מכוניות רנו קליאו 1200 טורבו משודרגות עם קיט בולמים של K&W לשיפור ההתנהגות - אחת מהן תהייה מכונית הפרס לזוכה. באתגרים המחולקים למקצים בני שני סבבים של שלוש הקפות כל אחד ואורכים כשעתיים, יימדדו המתחרים במספר פרמטרים בנוסף לזמן ההקפה, וידורגו על פי טכניקה, נהיגה נכונה ושליטה במכונית. מכל יום מיונים, מבין 10 נהגים יעלה משתתף אחד לחצי הגמר ולאחריו לגמר שהזוכה בו כאמור יצא עם רנו קליאו 1200 טורבו . אין צורך ברישיון נהיגה ספורטיבי, פשוט להגיע ולנהוג.

    כמה כמה?

    השתתפות במקצה בודד עולה 197 שקלים וכוללת שני סבבי נהיגה המחולקים להקפות היכרות והקפות נחשבות (סך הכל 6 הקפות). בנוסף, ישנה אפשרות לרכוש "חבילות" השתתפות נוספות של 4, 6, 8, 10 ו-12 מקצים וכן כאלו הכוללות גם ליווי של מאמני נהיגה לפני ובמהלך האירוע, המעלות באופן טבעי את הסיכוי לנצח באתגרים. כך לדוגמה חבילה של 4 מקצים תעלה 748 שקלים (187 שקלים למקצה), 6 מקצים 1,062 שקלים (177 שקלים למקצה), 8 מקצים 1,336 שקלים (167 שקלים למקצה) וכן 10 ו-12 מקצים במחיר של 1,570 ו-1,764 שקלים.

    הרשמה, פרטים נוספים ותקנון תמצאו כאן     

     

    גילוי נאות: הכותב הינו מדריך נהיגה מתקדמת בחברת "פרודרייב"

     

     

     

     

    dddd