סוף סוף רנו קליאו היא לא עוד סופר מיני משעממת ומרובעת, אלא מכונית מעוצבת, נאה ואפילו מתקדמת טכנולוגית. מאחורי העיצוב של הדור הנוכחי של הקליאו מסתתרים מנועי טורבו-בנזין חדישים וחסכוניים, אך גם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים נעימה לשימוש. רמת האבזור גבוהה וכל דגמי רנו קליאו מגיעים, למשל, עם מערכת מולטימדיה מקורית. תוסיפו לזה מחיר כניסה אטרקטיבי לגרסה הידנית ואפשרויות התאמה אישית ברמת האבזור הגבוהה, וקיבלתם חבילה נאה, תרתי משמע.
עיצוב; מנועי טורבו-בנזין; גיר רובוטי כפול מצמדים;
תא נוסעים פשוט מידי;
קומפקטית נהדרת;
: רכב קומפקטי מצויין זריז מאוד וחסכוני בדלק. תת דגם:1.2 אוטומט קולקשיין
המלצה -רכב מצויין, זריז מאוד, אמין מאוד תמרון טוב בעיר ובבין עירוני
לחיוב - נוחות חסכוניות בדלק מהירות מחיר
לשלילה - בידוד רעש במהירויות גבוהות עלויות טיפולים/תיקונים גבוהה מאוד מחירון יורד בץכל שנה באלפי שקלים
: בבעלותי קליאו חדשה גרועה מאוד אין נוחות רעשי רקע ורוח צורך הרבה שמן לא שווה את המחיר אפילו בחינם לא נהמה בה תת דגם:1.2 אוטומט קולקשיין
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: הרבה רכב במעט כסף מיני גדולה ! תת דגם:0.9 אקספרסיון PACK
המלצה -רכב מאובזר בכל גימור חדשני נראה הכי טוב מהמתחרות. מהנה לנהיגה 0.9 ידני 90 כס הפתעה ! כדאי לקחת אותה בחשבון
לחיוב - זריזה מאוד מהנה לנהיגה מאובזרת נותנת תחושה טובה בפנים חסכונית גדולה יחסית ל"מיני"
לשלילה - קצת רגישה בהעברת הילוך ראשון לשני אבל משם מתחיל הכיף והכל הולך חלק. רעשי רוח במהירות גבוהה אבל לא משהו מוגזם.
רכב מצויין, זריז מאוד, אמין מאוד תמרון טוב בעיר ובבין עירוני
נוחות חסכוניות בדלק מהירות מחיר
בידוד רעש במהירויות גבוהות עלויות טיפולים/תיקונים גבוהה מאוד מחירון יורד בץכל שנה באלפי שקלים
רכב מאובזר בכל גימור חדשני נראה הכי טוב מהמתחרות. מהנה לנהיגה 0.9 ידני 90 כס הפתעה ! כדאי לקחת אותה בחשבון
זריזה מאוד מהנה לנהיגה מאובזרת נותנת תחושה טובה בפנים חסכונית גדולה יחסית ל"מיני"
קצת רגישה בהעברת הילוך ראשון לשני אבל משם מתחיל הכיף והכל הולך חלק. רעשי רוח במהירות גבוהה אבל לא משהו מוגזם.
קרסו, יבואנית רנו לישראל וחברת הדרכות הנהיגה פרודרייב ישיקו בקרוב את "RPC", סדרת אתגרי נהיגה שהפרס הראשון בהם יהיה רנו קליאו 1200 טורבו
ארבע שנים לאחר הצגתה, עוברת רנו קליאו ריענון חיצוני קל ותוספת להיצע המנועים שלה, לישראל היא תגיע לקראת אוגוסט
בעקבות תקלה אפשרית בהידוק ברגי הגלגלים בדגמי רנו קליאו ופלואנס, יזומנו 123 מבעלי המכוניות לתיקון יזום
רנו ישראל מצטרפת לשוק מכוניות הסטיישן הקטנות ותציע את הקליאו בשתי רמות גימור, במחירים דומים לאלו של דגם ההאצ'בק ובמחיר השקה מיוחד שיחל ב-105 אלף ש"ח.
מאחורי הקליאו החדשה מסתתרת מהפכה של ממש - עיצוב חדש, יחידות הנעה חדשות ותא נוסעים מודרני ונעים הרבה יותר. מבחן דרך לגרסה האוטומטית של הקליאו החדשה.
הקליאו החדשה מגיעה לישראל, עם מבחר של שלושה מנועי בנזין הכולל גם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. המחיר יחל ב-75 אלף ש"ח.
גרסת הסטיישן של רנו קליאו החדשה נחשפת במלואה. שיווקה באירופה צפוי להתחיל בחודשים הקרובים עם מבחר של שני מנועי בנזין ושני מנועי טורבו-דיזל.
הדורות הקודמים של רנו קליאו מסרבים להיפרד וימשיכו להימכר במקביל לדור הרביעי. הדור השלישי באירופה, השני בברזיל.
רנו חושפת את המפרט הטכני המלא של הקליאו החדשה לקראת השקתה באירופה בחודש הבא. אלינו היא תגיע רק במהלך שנת 2013.
עם עיצוב חיצוני צעיר ודינאמי, תא נוסעים מלא גאדג'טים ומנועי טורבו חדשים - אמורה רנו קליאו החדשה להחזיר עטרה ליושנה.