תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג רקסטון
  • סאנגיונג רודיוס
  • סאנגיונג רודיוס ורקסטון מתעדכנים

    סאנגיונג רקסטון

    מנועים, תיבות הילוכים וחבילות אבזור חדשות לרכב השטח רקסטון ורודיוס המיניוואן הגדול של סאנגיונג. המחירים נותרו ללא שינוי

    • 14-02-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: סאנגיונג

    אחרי שידעה כמה שנים לא קלות, בעיקר תחת בעלותה של SAIC הסינית, מאז 2011 כאשר עברה לשליטה של 70 אחוזים על ידי מהינדרה, סאנגיונג נמצאת בתהליך של צמיחה וגדילה. את שנת 2015 היא סיימה עם עלייה מדודה של 2.6 אחוזים ביחס ל-2014 ובתוך כך רשמה שיא של 12 שנים במכירות לשוק הביתי. חלק לא מבוטל מהצמיחה נובע מהשקת הטיבולי – הקרוסאובר הקטן של החברה שנמכר טוב מאוד בדרום קוריאה, אבל לכך קשורות גם ההשקעות שעושה החברה בעדכון ושדרוג קו המוצרים שלה. בתחילת פברואר, דיווחה החברה על השקעה עתידית של מיליארד דולר בשלוש-ארבע השנים הקרובות בפיתוח של מוצרים חדשים.

    אבל כאמור, עד אותם מוצרים חדשים מבצעת החברה גם עדכוני דגמים קיימים שלה. "טלקאר" יבואנית סאנגיונג לישראל מדווחת על תחילת שיווק שתי גרסאות מעודכנות של שניים מדגמיה, רכב השטח הגדול רקסטון ומוביל הנוסעים רודיוס.

    בסיס השינויים עומד מנוע הטורבו דיזל 2.2 ליטר של החברה, שמחליף את מנוע 2.0 הליטרים. ההספק שלו עולה מ-155 כ"ס ל-178 כ"ס ומשפר את נתון המומנט מ-36.7 קג"מ ל-40.7 קג"מ מ-1,400 סל"ד. המנוע מעודכן עומד בתקן יורו 6 ולדברי היצרנית מצמצם את פליטת המזהמים שלו בחמישה אחוזים ביחס למנוע הקודם. תיבת ההילוכים מתוצרת מרצדס בת שבעה יחסי העברה לעומת חמישה בתיבה הקודמת.

    מלבד אלו, מתעדכנים השניים גם בתחום האבזור ועיצוב הפנים שלהם. הרקסטון מוסיף תאורת יום מסוג LED, ציפוי עור להגה וקישוטי כרום. אלו נוספים לאבזור הקיים הכולל בקרת שיוט, בקרת אקלים ויציאות מיזוג למושבים האחוריים, קיפול חשמלי למראות הצד, דיבורית בלוטות' ועוד. הרודיוס מוסיף שקע USB מאחורי המושבים הקדמיים, שמתווסף לבקרת האקלים עם פתחי מיזוג בתקרת הרכב, מראות מתקפלות חשמלית, מסילת הגג, דיבורית בלוטות' ועוד.

    למרות השינויים הנ"ל מחירי הכלים נותרו לא שינוי וימשיכו לעמוד על 227 אלף שקלים עבור הרקסטון ו-212 אלף שקלים עבור הרודיוס.

     

    dddd