תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי i35
  • יונדאי i35 אלנטרה החדשה באיור ראשון

    יונדאי i35

    הצצה ראשונה אל יונדאי i35 אלנטרה החדשה, שתיחשף בקרוב בדור חדש ושישי במספר

    • 20-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    משפחתית הסדאן הקומפקטית של יונדאי תתחדש בקרוב. ביונדאי חשפו אמש איור ראשון של ה-i35 אלנטרה החדשה לקראת חשיפתה הרשמית בחודשים הקרובים. הדור הנוכחי של יונדאי i35 אלנטרה הושק באפריל 2010 וזכה להצלחה גדולה למדי בתחילת דרכו. ה-i35 סיימה את השנים 2012 ו-2013 במקום השני של טבלת מסירות המשפחתיות בישראל, אך בשנת 2014 נחלשו מכירותיו ובמקביל התחזקו המכירות של רכבים אחרים בקטגוריה (כמו סקודה אוקטביה וטויוטה קורולה) שהורידו אותה למקום החמישי בטבלה. הדור החדש, שצפוי להיחשף במלואו במהלך החודשים הקרובים, יגיע לישראל במהלך שנת 2016 ויחזק שוב את מעמדה של ה-i35 בשוק. ככל הנראה כמה חודשים לאחר מכן ייחשף גם דור חדש (או לכל הפחות מתיחת פנים) של קיה פורטה, האחות החורגת לבית קיה.

    בשלב זה לא חושפת יונדאי פרטים רבים אודות הדור החדש. האיור הראשוני חושף גריל קדמי גדול וקרבי מבעבר, המבוסס על שפת העיצוב הנוכחית של המותג. הפרופיל נראה נאה וקרבי מבעבר עם קווים אגרסיביים יותר. ביונדאי מספרים כי כמה לקוחות כבר ראו תמונות של הדגם החדש ו"נתנו את אישורם" לעיצוב החדש.

    המפרט הטכני של המכונית לא נחשף בשלב זה אך השמועה אומרת כי הדגם החדש יוותר על הגיר האוטומטי הרגיל שהותקן בדגם הנוכחי ויקבל את תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים (DCT) החדשה של היצרנית עם שבעה הילוכים. היצע המנועים צפוי להמשיך ולכלול את מנוע ה-1.6 ליטר בנזין המוכר לנו מהדגם הנוכחי, כשאליו עשוי להצטרף גם מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין חדש.

    dddd