תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קאמרי
  • טויוטה קאמרי 2015 – גרסת LE בסיסית חדשה

    טויוטה קאמרי

    יוניון מוטורס משיקה גרסת בסיס חדשה (LE) לטויוטה קאמרי ההיברידית. מחיר - 178 אלף ש"ח.

    • 05-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, תרחיב את היצע דגמי טויוטה קאמרי ההיברידית ותוסיף למבחר הדגמים גרסת בסיס חדשה. הקאמרי היא מכונית מנהלים / משפחתית גדולה שמיועדת לשוק האמריקאי, שהגיעה ארצה במהלך שנת 2013 לאחר ששונו תקנות היבוא לישראל ואפשרו ייבוא לישראל של מכוניות יפניות בתקינה אמריקאית. בתחילת השנה עברה הקאמרי מתיחת פנים משמעותית והושקה בישראל בגרסת ה-XLE הבכירה, כשאליה מצטרפת כעת גם גרסת ה-LE הבסיסית.

    סביב הקאמרי, מכונית מנהלים יקרה שנמכרת כאן במספרים קטנים יחסית, ניטש קרב של ממש בין יוניון מוטורס (היבואנית הרשמית של טויוטה לישראל) לבין אלבר (שמייבאת ארצה את הקאמרי ביבוא מקביל). עד כה שיווקה אלבר את הקאמרי הייבריד בגרסת ה-LE במחיר של 185 אלף ₪, שהיה נמוך משמעותית ממחירה של גרסת ה-XLE מבית יוניון מוטורס (195 אלף ₪). גרסת ה-LE שתביא ארצה יוניון מוטורס תהיה זולה עוד יותר ומחירה יעמוד על 178 אלף ₪. בנוסף, יוניון מוטורס תשווק כאן את הדגם מתוח הפנים של הקאמרי בעוד אלבר עדיין משווקת את הדגמים טרום מתיחת הפנים. אם כי יש לציין כי לאלבר יש מכוניות זמינות למסירה מיידית בעוד ביוניון מוטורס יהיה מדובר ככל הנראה על מסירה רק לקראת סוף השנה (2015).

    טויוטה קאמרי 2015

    טויוטה קאמרי בגרסתה ההיברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח של 2.5 ליטר אליו משודך מנוע עזר חשמלי. שניהם יחד מפיקים הספק משולב של כ-200 כוחות סוס ומספקים צריכת דלק טובה של כ-17 קילומטרים לליטר. לקאמרי דרגת זיהום אוויר 2 והיא מסוגלת לנוע בתנאים מסוימים במצב חשמלי טהור ללא שימוש במנוע הבנזין. למכונית ממדים נדיבים למדי עם אורך של כ-485 סנטימטרים ורוחב של 182 סנטימטרים אך תא המטען מעט קטן עם 370 ליטרים צנועים בלבד.

    רמת האבזור LE נבדלת מרמת האבזור XLE ששווקה כאן עד כה במספר פריטי אבזור. ה-LE תשווק עם ריפודי בד במקום ריפודי עור, ללא גג שמש חשמלי, עם כיוון חשמלי רק למושב הנהג (ללא כיוון חשמלי למושב הנוסע) ועם מערכת שמע הכוללת 6 רמקולים במקום 9 רמקולים.

    dddd