בתחילת 2015 עברה טויוטה קאמרי מתיחת פנים משמעותית למדי. מתיחת הפנים של הקאמרי בולטת בעיקר בחלק הקדמי של המכונית, שם מקבלת הקאמרי גריל קדמי חדש ומרשים במיוחד שמזכיר את הגרילים של לקסוס. גם מאחור ובתא הנוסעים יש כמה שינויים קומסטיים, אך אלו קצת פחות משמעותיים. מלבד זאת נותרה טויוטה קאמרי מכונית סדאן גדולה למדי בטעם אמריקאי מובהק. היא מציעה מתלים רכים למדי והתנהגות כביש מעולה, כל עוד מדובר בכביש מהיר וישר. גם יחידת ההנעה ההיברידית (היחידה בהיצע כרגע) מכוילת באופי אמריקאי מאוד ומשדרת בנהיגה תחושה שמזכירה מנוע V6 גדול - המון מומנט שזמין כבר מהרגע הראשון ועד סוף מהלך הדוושה. מרווח הפנים מעולה, כראוי ממכונית גדולה כל כך, רמת האבזור טובה ואפילו המחיר אטרקטיבי מבעבר. קצת חבל שבידוד הרעשים אינו ברמה גבוהה, איכות החומרים מעט מאכזבת ומערכת השמע המקורית לא מגיעה ארצה (היא אינה מתאימה לתדרי הרדיו בישראל).
נוחות; ביצועים; צריכת דלק נמוכה;
התנהגות כביש; בידוד רעשים; איכות חומרים;
למי שזקוק למכונית סדאן גדולה וסופר-חסכונית;
: רכב מפנק סחיבה מדהימה שקט בנסיעה מומלץ תת דגם:2.5 היברידי אוטומט XLE
המלצה -
לחיוב - שקט סחיבה מעולה מפנק
לשלילה - אין
טויוטה קאמרי עברה עדכון משמעותי לשנת 2015 עם שלל שיפורים לעיצוב ולאיכות תא הנוסעים. היא עדיין אחת ממכונית הסדאן הגדולות החסכוניות ביותר שתוכלו לקנות, אבל...
יוניון מוטורס משיקה גרסת בסיס חדשה (LE) לטויוטה קאמרי ההיברידית. מחיר - 178 אלף ש"ח.
בנזין החוצה. אחרי שעברה מתיחת פנים מקיפה מאוד, נוחתת הקאמרי החדשה בישראל אצל היבואן הרשמי רק בגרסה היברידית