תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר מתחדש

    מיצובישי אאוטלנדר

    מתיחת הפנים הנוכחית של האאוטלנדר מטפלת בעיצוב הפושר ומבטיחה "אין ספור שדרוגים טכניים". בינתיים, רק לדגם האמריקאי

    • 05-04-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    קצת יותר משנה אחרי שעבר מתיחת פנים קלילה, עובר מיצובישי אאוטלנדר מתיחת פנים מקיפה הרבה יותר אשר מסמנת ככל הנראה את אמצע מחזור החיים שלו. מיצובישי חושפת את מתיחת הפנים במסגרת תערוכת ניו יורק שנפתחה בסוף השבוע שעבר. מיצובישי אמנם לא מאשרת ייעודו הגיאוגרפי של הדגם שנחשף, אך לא מן הנמנע שנראה שינויים מינוריים כאלה או אחרים בדגם האירופאי שיגיע אלינו מאוחר יותר.

    האאוטלנדר, בזכות השילוב הפופולרי של מראה ג'יפוני מובהק ומערך של שבעה מושבים שיכול לשנע את כל המשפחה פלוס נספחים, לימים הפך לאחד מעמודי התווך של מיצובישי בישראל, הוא עזר להקפיץ אותה המעלה טבלאות המסירות והחזיר אותה לתודעה של הצרכן הישראלי. טוב לדעת, אם כך, שהאאוטלנדר החדש שומר על המתכון ובמקביל מעדכן את הסעיפים שהיו, איך נאמר, פחות סקסיים בדגם הנוכחי - איכות החומרים, בידוד הרעשים ובעיקר העיצוב.

    מיצובישי אאוטלנדר 2016

    האאוטלנדר הנוכחי תמיד נראה - לפחות לנו - קצת אנמי. הצדודית המיניוואנית משהו והחזית המשמימה הפכו את האאוטלנדר לקצת פחות מעניין מצבע שמתייבש. אני שמח לבשר שצוות העיצוב של מיצובישי לקח את העיצוב של האאוטלנדר הנוכחי, וזרק אותו לפח. בערך. הדגם המחודש הרבה יותר אגרסיבי, ייחודי ומעניין. מיצובישי לקחה את מה שהיה האשל של עולם הרכב והפכה אותו לאחד היוגורטים המגניבים האלה של דנונה, שמגיע עם פצפוצי שוקולד בתא נפרד.

    אבל הסיפור לא נגמר בעיצוב. מיצובישי מבטיחה שלא מדובר ב"סתם מתיחת פנים" של אמצע מחזור חיים, אלא בשיפור ניכר בשלל מכלולים טכניים. מיצובישי מבטיחה שדרוג משמעותי של בידוד הרעשים, איכות החומרים ורמת הבטיחות של האאוטלנדר. אנחנו כמובן ניאלץ להמתין ליום בו הוא ינחת בישראל כדי לעמוד על גודלם של השינויים.

    מיצובישי אאוטלנדר 2016

    מה שאי אפשר להפריך, הוא את העובדה שמיצובישי הוסיפה מספר לא קטן של אביזרים - הן בטיחותיים והן של נוחות - לאאוטלנדר המחודש. בראשם נמצאת חבילת מערכות הבטיחות, שהגיעה - לפחות אלינו - רק בדגם PHEV ההיברידי. החבילה תגיע מעתה בשתי רמות הגימור הבכירות ותכלול בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית והתרעה על סטיה מנתיב. עוד אביזרים שהוסיפה מיצובישי לרשימת האבזור הם מראה מתכהה אוטומטית (בדגם הבכיר), חישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש שנראה דומה באופן מאוד מחשיד לעיצוב הנוכחי, תאורת לד מלאה בפנסים האחוריים (סטנדרט בכל הדגמים) ועוד.

    מיצובישי לא מספרת על של שינויים שנעשו בליין המנועים, כך שככל הנראה נמשיך לקבל את אותם מנועי 2.0 ליטר בנזין ו-2.2 ליטר דיזל שמפיקים 150 כ"ס. גם היצע תיבות ההילוכים לא עומד להשתנות כנראה והוא יכלול תיבת ידנית או רציפה שתשודך למנוע הבנזין ותיבה אוטומטית פנלטרית שתגיע בשילוב עם מנוע הדיזל.

    מיצובישי אאוטלנדר 2016

    לאאוטלנדר המחודש יהיו נעליים גדולות מאוד למלא כשהוא יגיע לארץ הקודש, כאן החזיק הדגם הנוכחי בצמרת טבלת המכירות לפני שהודח בידי קיה ספורטאז' 1.6 החדש. ימים יגידו עם מיצובישי תחליט לייבא גם הפעם דגם ידני מוזל או שמא ההרפתקה הנוכחית הספיקה לה והיא תחליט לחזור למחוזות מחיר גבוהים יותר.

    חברת כלמוביל מסרה כי היות והדגם שהוצג מכוון לשוק האמריקאי וטרם ידוע מתי ייחשף זה האירופאי, מוקדם גם לדעת מתי יגיע האאוטלנדר המחודש לישראל.  

    dddd