תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר 2014 – מתיחת פנים ומערכת מולטימדיה כסטנדרט

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי אאוטלנדר מתעדכן עם מתיחת פנים קלה הכוללת מספר עדכונים עיצוביים ומערכת מולטימדיה שתוצע כסטנדרט בדגמים האוטומטיים.

    • 23-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    מיצובישי אאוטלנדר הוא ככל הנראה אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר של המותג בישראל. לאחר שנים ארוכות בהם התנהל המותג בעצלתיים, ללא דגמים חדשים שהשפיעו בצורה משמעותית על שוק הרכב הישראלי, הגיע האאוטלנדר החדש ארצה בתחילת שנת 2013 ושינה את כללי המשחק. את שנת 2013 סיים האאוטלנדר כרכב הנמכר ביותר בקטגוריה שלו, כשהוא משאיר מאחור מתחרים ותיקים כמו ניסאן קשקאי או יונדאי ix35.

    מיצובישי אאוטלנדר 2014

    עכשיו משדרגת חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, את פניו של האאוטלנדר עם מתיחת פנים קלה לשנת 2014. מתיחת הפנים כוללת מספר שינויים עיצוביים אך כוללת גם עדכון חשוב מאוד לרמת האבזור ולתא הנוסעים – מערכת מולטימדיה כסטנדרט בכל הדגמים האוטומטיים. מערכת המולטימדיה החדשה כוללת מסך מגע צבעוני, מערכת ניווט מבית IGO, דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס.

    בנוסף יציעו דגמי 2014 של מיצובישי אאוטלנדר גם מספר שינויים קוסמטיים. אלו כוללים בין היתר פגוש קדמי בעיצוב חדש, פנסי ערפל חדשים, גריל קדמי חדש, מסילות גג כסופות, ריפוד חדש למושבים וחישוקי סגסוגת חדשים (בדגמי ה-Limited וה-Elite).

    מיצובישי אאוטלנדר 2014

    המפרט הטכני של מיצובישי אאוטלנדר 2014 יישאר ללא שינוי. הרכב ימשיך להימכר בישראל עם מבחר של שני מנועים, בנזין 2.0 ליטרים (ודיזל 2.2 ליטרים, שניהם בהספק של 150 כוחות סוס. שני המנועים מוצעים כסטנדרט עם תיבת הילוכים אוטומטית (רציפה במקרה של הבנזין, אוטומטית רגילה במקרה של הדיזל) ותיבת הילוכים ידנית מוצעת כאופציה בדגם הבנזין.

    גם רמות המחירים יישארו ללא שינוי. גרסת ה-Instyle המצוידת במנוע בנזין תעלה כ-170 אלף ₪, גרסת ה-Supreme עם מערכת הנעה כפולה תעלה כ-190 אלף ₪ וגרסת ה-Elite תעלה כ-204 אלף ₪. גרסת הדיזל של האאוטלנדר תשווק כבעבר ברמת האבזור Limited ומחירה יעמוד על 224 אלף ₪.

    מיצובישי אאוטלנדר 2014

    dddd