תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט ספארק
  • שברולט ספארק החדשה - טיזר ראשון

    שברולט ספארק

    שברולט חושפת תמונה ראשונה של הספארק 2016, אחות תאומה לאופל קארל. החשיפה המלאה באפריל

    • 10-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    קבלו אותה. אופל קארל, אה, כלומר, שבורלט ספארק החדשה. תערכות ג'נבה אמנם עדיין מתקדמת במלוא הקיטור, אבל שברולט כבר מתכוננת לתערוכת דטרויט שתפתח שתחילת אפריל וחושפת טיזר ראשון של הדור הבא של הספארק, אחות תאומה לאופל קארל שנחשפה כבר לפני מספר חודשים.

    שברולט לא חושפת פרטים ומעדיפה להצמד לטקסטים פרסומיים וסופרלטיבים בומבסטיים, כצפוי מטיזר שנועד רק לחמם את הסקרנות של העולם. אבל היות ואופל כאמור כבר הספיקה לחשוף את הקארל, אפשר לצפות שההבדלים בין השתיים יהיו זניחים עד לא קיימים. העיצוב החיצוני - ממה שאפשר לראות אחרי עריכה של התמונה המקורית - מציג את אותם קווים שראינו בקארל בשילוב הסממנים המוכרים של שברולט ספארק הנוכחית כגון הפנסים האחוריים הבולטים והגריל הקדמי המפוצל.

    שברולט ספארק 2015 החדשה

    למרות שלא פורסמו תמונות של תא הנוסעים, בפנים המצב צפוי להיות גם כן דומה עד זהה, אולי למעט איכות החומרים, שתהיה מעט פחות טובה מאשר באופל הקטנה. גם בגזרה הטכנית אנחנו לא צפויים לחידושים מרעישים, המנועים צפויים להיות זהים לאלו שבאופל קארל, כלומר 1.0 ליטר עם 75 כוחות סוס שישודך כנראה לאותה תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות ומנועים נוספים שטרם נחשפו (כנראה גרסה משודרגת של מנוע ה-1.2 ליטר מהספארק הנוכחית).

    שברולט ספארק החדשה תחל להימכר כנראה בצמוד לתחילת השיווק של אופל קארל, במחצית השניה של השנה הנוכחית. יחד עם זאת, בעקבות הצהרותיה של חברת האם, ג'נרל מוטורס, לצאת משוק המכוניות השגרתיות באירופה ולהישאר שם רק בנישות אקסקלוסיביות, טרם ידוע מה יעלה בגורלה של השברולט הקטנה בכל הנוגע לאירופה. יבואנית שברולט, UMI, אמנם משדרת "עסקים כרגיל", אך לא יפתיע אותנו אם אכן יהיו שינויים לא קטנים בהיצע הדגמים הישראלי של שברולט כתוצאה מהנסיגה מאירופה.

    אופל קארל

    dddd