תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט S בתמונות ראשונות

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי חושפת דגם קונספט חדש המבוסס על האאוטלנדר PHEV. ככל הנראה מדובר ברמז ראשון למתיחת פנים קרובה של הדגם הסדרתי.

    • 23-09-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    בהמשך ישיר לשני האיורים שחשפה מיצובישי בתחילת החודש, נחשפו אמש תמונות ראשונות של האאוטלנדר PHEV קונספט S. בניגוד למה שחשבנו קודם לכן, לא מדובר בדגם קונספט המרמז על מחליפו של ה-ASX הוותיק. במיצובישי לא ממש מסבירים על מה בדיוק מרמז אותו דגם קונספט חדש ומסתפקים בהצהרה כללית שמסבירה כי "האאוטלנדר PHEV קונספט S הוא בסך הכל דרך ספורטיבית ומתוחכמת יותר להציג את מערכת ההנעה ההיברידית של מיצובישי".

    מיצובישי אאוטלנדר קונספט S

    דגם הקונספט מבוסס על הגרסה ההיברידית-נטענת של מיצובישי אאוטלנדר, המשווקת בישראל מאז אמצע השנה. בסיס הגלגלים של דגם הקונספט זהה באורכו לזה של הגרסה המוכרת (267 סנטימטרים) אבל האורך הכללי צמח בלמעלה מ-10 סנטימטרים והוא עומד על 476 סנטימטרים (לעומת 465 סנטימטרים בדגם הייצור הסדרתי). גם הרוחב צמח ב-4 סנטימטרים לכדי 184 סנטימטרים והגובה עלה בשני סנטימטרים לכדי 170 סנטימטרים בסך הכל.

    יחידת ההנעה זהה לזו של דגם הייצור הסדרתי וכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים המשודך לשני מנועים חשמליים, אחד מקדימה ושני מאחורה, ליצירת מערכת הנעה כפולה קבועה. המערכת מאפשרת טעינה משקע ביתי ליצירת טווח נסיעה חשמלי טהור של כמה עשרות קילומטרים ולאחר מכן מנוע הבנזין נכנס לשימוש כגנרטור שמטעין מחדש את המצברים ומספק חשמל נוסף להארכת טווח הנסיעה.

    מיצובישי אאוטלנדר קונספט S

    נראה אם כך שדגם הקונספט החדש של האאוטלנדר נועד לבחון את שפת העיצוב החדשה של המותג, שנחשפה בסוף השנה שעברה עם שלושת דגמי הקונספט האחרונים של מיצובישי. אולי מדובר בהכנה ראשונה למתיחת פנים משמעותית ראשונה שיעבור בעתיד הקרוב האאוטלנדר החדש, שנחשף לראשונה בתחילת שנת 2012. העיצוב החדש דרמטי וקרבי הרבה יותר מזה של הדגם הנוכחי, גם בחלק הקדמי אבל בעיקר בחלק האחורי. לדעתי לפחות מדובר באחת מנקודות התורפה של הדגם הנוכחי שאינו מספיק נאה.

     באותה ההזדמנות מציגה מיצובישי גם שיפור לאיכות החומרים והגימור בתא הנוסעים, עוד נקודת תורפה של הדגם הנוכחי. הדגם החדש מקבל מושבי עור חדשים בצבע אדום, פסים כסופים, גימור דמוי עץ לקונסולה שסביב ידית וגלגל הגה חדש עם סידור כפתורים שונה.

    מיצובישי אאוטלנדר קונספט S

    dddd