תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן C1
  • סיטרואן C1 בגרסת ניסאן ג'וק

    סיטרואן C1

    סיטרואן לוקחת את ה-C1 החדשה, מוסיפה לה עיצוב דמוי פנאי-שטח ומציגה אותה כקונספט. הפרטים המלאים בחודש הבא.

    • 23-09-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    אנחנו כמעט ועוד לא הספקנו להתרגל לעובדה שסיטרואן C1 החדשה הושקה בישראל בתחילת החודש, אבל בצרפת כבר מתכוננים למהלך הבא של ה-C1 החדשה. סיטרואן תחשוף בתערוכת פריז הקרובה דגם קונספט חדש בשם C1 Urban Ride, שהוא למעשה רכב פנאי קטן וחביב המבוסס על מכלולי ה-C1 החדשה.

    בסיטרואן לא מרחיבים בשלב זה על המפרט הטכני של דגם הקונספט החדש ושומרים את הקלפים לתערוכה עצמה, אך מההודעה הקצרה שצורפה לתמונות ניתן להבין כי מדובר בעיקר בשינויים קוסמטיים לעיצובו של הרכב ולא ברכב בעל יכולות שטח של ממש או מערכת הנעה כפולה – "האישיות האופנתית של ה-C1 החדשה מודגשת על ידי תוספות העיצוב החדשות בהשראת רכבי הפנאי-שטח".

    דגם הקונספט Urban Ride מקבל פגושים שונים מאלו של הגרסה הרגילה, עם יחידות תאורה DRL שונות ופנסי ערפל חדשים. בנוסף מודגש העיצוב דמוי הפנאי-שטח של הרכב על ידי בתי גלגל ופסי קישוט שחורים שרצים לאורכו של כל הרכב.

    סיטרואן C1 קרוסאובר

    נזכיר כי גם הדור הנוכחי של ה-C1 מיוצר בשיתוף פעולה עם פיג'ו וטויוטה. פיג'ו 108 החדשה תחל גם היא להימכר בקרוב (מאוד) בישראל וטויוטה אייגו תגיע ארצה רק לקראת סוף השנה או אפילו בתחילת השנה הבאה. שלושת הרכבים חולקים מכלולים זה עם זה, כולל מנועים ותיבות הילוכים. אף אחד מהשלוש לא מציעה מערכת הנעה כפולה, כך שלא סביר שסיטרואן תהיה היחידה שתציע גרסה שכזו ב-C1 שלה. פיאט, אגב, כן מציעה גרסת פנאי-שטח של הפנדה החדשה עם מערכת הנעה כפולה ויכולת שטח נאה למדי.

    ביחד עם ה-C1 קרוסאובר תציג סיטרואן בתערוכת הרכב של פריז גם את ה-C4 קקטוס Airflow ההיברידי, דגם קונספט המרמז על טכנולוגיה היברידית חדשה שמפתחת היצרנית המבוססת על אוויר במקום סוללות חשמליות. לצידם יוצגו בפריז גם כמה דגמים סדרתיים שכבר הושקו באירופה, כמו סיטרואן C4 פיקאסו החדש או סיטרואן C4 קקטוס.

    סיטרואן C1 קרוסאובר

    dddd