תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אינפיניטי
  • אינפיניטי Q70
  • אינפיניטי Q70 היברידית בישראל

    אינפיניטי Q70

    אינפיניטי Q70, שהיא למעשה ה-M37 המוכרת, מקבלת שם חדש וגם גרסה היברידית חדשה. 489 אלף ש"ח לגרסה ההיברידית.

    • 31-08-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    אינפיניטי Q70 תושק מחר בישראל, בגרסת בנזין ובגרסה היברידית. אם ה-Q70 נראית לכם קצת מוכרת, זה כנראה בגלל שמדובר ב-M37 הוותיקה של אינפיניטי, שעברה מתיחת פנים קלה ביותר ושינוי שם ביחד עם דגמי ה-QX50 ו-QX70 של היצרנית. במסגרת אותו עדכון שמות מוסיפה קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי לישראל, גרסה היברידית חדשה ל-Q70/M37 שלא שווקה עד כה בישראל וגם מוזילה בצורה משמעותית את מחירה של גרסת הבנזין הבכירה. האם זה, ביחד עם אינפיניטי Q50 ההיברידית שהושקה בישראל לאחרונה ושינוי שמותיהם של רכבי הפנאי, יסייע לאינפיניטי לשפר את מעמדה כיצרנית רכבי הפרימיום הכי פחות נמכרת בישראל? כנראה שלא, אבל העיקר הכוונה.

    אינפיניטי Q70

    הגרסה ההיברידית החדשה של אינפיניטי Q70 מצוידת במנוע בנזין V6 בנפח של 3.5 ליטרים שהספקו המרבי הוא 306 כוחות סוס. אליו משודך מנוע עזר חשמלי בהספק מרבי של 68 כוחות סוס ושניהם מניעים את צמד הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים. נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של כ-14.5 קילומטרים לליטר.

    הסוללות של מערכת ההנעה ההיברידית מותקנת בתא המטען של המכונית, מה שגורם להקטנת נפחו של תא המטען לכדי 350 ליטרים בלבד (לעומת 450 ליטרים בדגם הבנזין), פחות ממה שיש במשפחתיות קטנות כמו מיצובישי אטראז'. גם מידת הצמיגים תהיה קטנה יותר משל דגמי הבנזין, עם חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' לעומת 20 אינטש'.

    אינפיניטי Q70

    כרגיל אצל אינפיניטי העיצוב ואיכות החומרים בתא הנוסעים משחקים תפקיד משני בזמן שעזרים טכנולוגיים הם העיקר. ה-Q70 ההיברידית מצוידות במערכות היגוי פרוגרסיביות, התראה מסטיה על נתיב הנסיעה, התראה על התנגשות חזית-אחור ובקרת שיוט אקטיבית הכוללת גם סיוע במהירויות נמוכות.

    רמת האבזור של אינפיניטי Q70 היברידית תהיה רמת ה-GT Premium, שהיא רמת האבזור הגבוהה ביותר של ה-M37/Q70. רמת אבזור זו כוללת בנוסף למערכות שכבר הוזכרו גם מערכת שמע עם 16 רמקולים מבית BOSE, פנסי קסנון עם תאורה עוקבת פניה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלון גג עם פתיחה חשמלית מלאה כניסה והתנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים עם חימום וקירור, מראה מרכזית מתכהה חשמלית ודיפוני עץ בתא הנוסעים.

    מחירה של הגרסה ההיברידית יעמוד על 489 אלף ₪ בעוד גרסת הבנזין המקבילה ברמת האבזור תוזל מ-505 אלף ₪ ל-449 אלף ₪.

    אינפיניטי Q70

    dddd