תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סורנטו
  • האם זה קיה סורנטו 2015?

    קיה סורנטו

    מה שנראה כמו הדור הבא של קיה סורנטו נחשף באיורים ראשונים. צפוי להיחשף רשמית בחודש ספטמבר הקרוב בלוס אנג'לס.

    • 22-07-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    איורים ראשונים של מה שנראה כמו קיה סורנטו החדש לשנת 2015 פורסמו ברשת. צמד האיורים הללו מגיעים לאחר רצף של כמה וכמה תמונות ריגול של הרכב, שפורסמו באתרים בחו"ל ומציגים את מה שעתיד להיות הדור הבא של הסורנטו. אתר Kia world, אתר מעריצים בין לאומי של היצרנית, הוא זה שפרסם את צמד האיורים הללו שעדיין אין להם אישור רשמי מטעם היצרנית אך הם נראים דומים עד מאוד לתמונות הריגול שכבר פורסמו ברשת.

    קיה סורנטו 2015

    הדור החדש של קיה סורנטו צפוי להיחשף בחודש ספטמבר הקרוב בשוק עבור השוק הקוריאני. שאר מדינות העולם יאלצו לחכות ככל הנראה לנובמבר, אז ייחשף הדגם העולמי של הסורנטו בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס. הדור החדש צפוי להיות גדול משמעותית מהדור הנוכחי ולהתבסס על פלטפורמת הסדונה/קרניבל החדש, מה שאומר שהוא צפוי להציע מרווח פנים גדול עוד יותר מזה שמציע הדור הנוכחי של קיה סורנטו. אך כצפוי, ההתבססות על פלטפורמת רכב כביש תצמצם כנראה עוד יותר את יכולת השטח של הרכב, שגם כך לא הייתה גבוהה במיוחד בדגם הנוכחי.

    מבחר המנועים של קיה סורנטו החדש צפוי להיות דומה לזה של הדור הנוכחי. מנוע ה-2.2 ליטרים טורבו-דיזל (197 כוחות סוס) הנוכחי יישאר ככל הנראה במבחר המנועים, כשאליו יצטרף מנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין חדש וחסכוני יותר ממנוע ה-2.4 ליטרים הנוכחי (שקיים בגרסת ה-Urban הישראלית). השוק האמריקאי יקבל גם מנוע V6 גדול וחזק בנפח של 3.3 ליטרים אך זה לא צפוי להגיע לאזורנו. 

    dddd