תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

קיה קרניבל החדש נחשף

לאחר המתנה ארוכה, קיה קרניבל החדש נחשף לראשונה בתערוכת ניו-יורק. יושק בארה"ב רק לקראת סוף השנה (2014) ואצלנו אולי בתחילת 2015.

  • 17-04-2014
  • מאת: מערכת CarsForum

הדור החדש של קיה קרניבל נחשף בתערוכת הרכב של ניו-יורק, לקראת תחילת שיווקו בארצות הברית בסוף השנה. הקרניבל (או הסדונה, כפי שהוא משווק בארצות הברית) הוא הרכב האחרון של קיה שעוד לא עבר את מהפכת העיצוב והאיכות שעברו שאר דגמי היצרנית. הדור החדש שלו ישנה את זה, ובגדול, כשהוא יציע יותר מהכל – יותר מרווח, יותר איכות וגם יותר מקומות ישיבה. זה גם הזמן לציין כי הדגם שנחשף כעת מיועד בעיקר לשוק האמריקאי.

עדיין לא ברור האם הדגם האירופאי של הקרניבל יהיה שונה ועדיין לא ברור האם הדגם שיגיע אלינו יהיה הדגם האירופאי או האמריקאי. באופן עקרוני שתי האפשרויות פתוחות בעבור טלקאר, יבואנית קיה לישראל, כיוון שכיום ניתן לשווק בישראל גם רכבים קוריאניים בעלי תקינה אמריקאית. אצלנו משווקת כרגע היצרנית מיניוואן אחר, קומפקטי הרבה יותר במידותיו – קיה קארנס.

קיה קרניבל החדש

קיה קרניבל החדש יהיה גדול ומרווח משמעותית מקודמו (שלא משווק כאן מזה כשנה). אורכו יהיה 515 סנטימטרים, כמעט 35 סנטימטרים יותר מהדגם היוצא. גם בסיס הגלגלים יהיה ארוך יותר ואורכו יעמוד כעת על 305 סנטימטרים מרשימים למדי. הרווח העיקרי בתוספת הסנטימטרים הזאת יהיה במרווח הפנים, שם יציע הקרניבל הרבה יותר מקום ליושבים בכל שלושת השורות.

קיה תציע את הרכב עם 7 או 8 מקומות ישיבה, בתצורה שמזכירה את זאת שאפשר כבר היום לפגוש אצל סאנגיונג רודיוס. כלומר, 2+2+3 בדגם ה-7 מושבים או 2+3+3 בדגם ה-8 מושבים. דגמי ה-7 מקומות יציעו שני מושבים נפרדים בשורה המרכזית הכוללים גם משענת רגליים מתקפלת ודגמי ה-8 מקומות יוצעו עם מושבים המחליקים על מסילה וניתנים להסרה.

קיה קרניבל החדש

בתוך תא הנוסעים של קיה קרניבל החדש ניתן יהיה למצוא מערכת מולטימדיה חדשה בשם UVO, שתציע בנוסף לפונקציות המוכרות גם חנות אפליקציות משלה (Kia App store) שתתחבר לחנויות האפליקציות של אפל או גוגל. בנוסף מבטיחה קיה להציע תא נוסעים איכותי מבעבר עם חומרים רכים ונעימים יותר.

רשימת האבזור הבטיחותי צפויה לכלול בקרת יציבות, בקרת משיכה, מערכת עזר לזינוק בעליה (HAC), מערכת למניעת התהפכות (ROM) ומערכת עזר לבלימה בזמן פניה (CBC). כאופציה יוצעו גם בקרת שיוט אקטיבית, התראה על התנגשות מלפנים, התראה על רכבים בשטחים המתים ורדאר להתראה על תנועה חוצה מאחור.

בשלב זה יוצע קיה קרניבל החדש עם מנוע אחד, בנזין V6 הזרקה ישירה בנפח של 3.3 ליטרים. למנוע זה הספק מרבי של 276 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים. נתוני צריכת הדלק או הביצועים של המנוע החדש טרם פורסמו.

קיה קרניבל החדש

dddd