תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה אוקטביה
  • סקודה אוקטביה RS Trip – בדרך אליכם

    סקודה אוקטביה

    סקודה אוקטביה RS, אחת ממכוניות הספורט המעניינות ביותר, הגיעה לישראל ויכולה להיות בדרך אליכם.

    • 23-03-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    כמעט שבועיים חלפו מאז הושקה בישראל סקודה אוקטביה RS החדשה, הגרסה הספורטיבית של האוקטביה החדשה. ה-RS היא הגרסה החזקה, המאובזרת, הספורטיבית והבכירה ביותר של האוקטביה, המכוניות המשפחתית מבית סקודה. היא מבוססת על מכלולים דומים לאלו של פולקסווגן גולף GTI (שכבר הושקה בישראל בשנה שעברה) או סיאט לאון קופרה (שתושק בישראל בהמשך השנה), אך שומרת על ה-DNA של סקודה ומציעה רמת שימושיות גבוהה לצד עיצוב הספורטיבי וביצועים מרשימים למדי.

    לאוקטביה RS מנוע בנפח 2.0 ליטרים שמפיק הספק מרבי של 220 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה קדמית עם XDS (מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית). בנוסף זוכה ה-RS למערך מתלים ובלמים משודרגים, שיתאימו לאופי של המכונית. והתוצאה? זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ומהירות מרבית של 245 קמ"ש, הכל במכונית משפחתית עם כ-570 ליטרים בתא המטען.

    סקודה אוקטביה RS החדשה

    ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? במסגרת אירועי ההשקה של סקודה אוקטביה RS החדשה אנחנו, צוות הכותבים של מערכת CarsForum, נצא למסע " אוקטביה RS-Trip". אנחנו נסתובב ברחבי הארץ עם רכבי הדגמה ונאפשר לכם, גולשי וקוראי האתר, להתנסות במכונית. אנחנו נגיע עד אליכם, לבית או לעבודה, וניתן לכם להרגיש את אחת ממכוניות הספורט היותר מעניינות שהגיע השנה ארצה. לא, זאת לא טעות – אתם בוחנים את המכונית לפני כתבי הרכב המובילים בישראל. כבוד!

    כל מה שצריך לעשות כדי להירשם לנסיעת המבחן הוא להיכנס לקישור המצורף ולהירשם בטופס. אנחנו ניצור אתכם קשר וננסה לתאם אתכם מועד לנסיעת מבחן. נשתדל להגיע לכולם, במסגרת הזמן שהוקצה לנו עם המכונית. אבל אל דאגה, אם לא נגיע אליכם נזמין אתכם ליום ההשקה המיוחד של המכונית, שיערך ב-4.4.2014, במסגרתו ניתן יהיה לקבל נסיעות מבחן נוספות ואף לקבל הנחה מיוחדת בהזמנת המכונית, בגובה של כ-7,000 ₪.

    נסיעת המבחן וההזמנה לאירוע ההשקה הינם ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם. מוזמנים להירשם גולשים בעלי רישיון נהיגה ישראלי בתוקף (דרגה B לפחות) עם ותק נהיגה של שלוש שנים לפחות (אין אפשרות לנהגים חדשים. מצטערים, אבל אין ביטוח). מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות לפנות לפונים על פי שיקול דעתה הבלעדי.

    קישור להרשמה לנסיעת המבחן

    סקודה אוקטביה RS החדשה מצוידת כאמור במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2.0 ליטרים המפיק הספק מרבי של 220 כוחות סוס. רמת האבזור של הרכב כוללת מושבי ספורט בריפוד עור מהודר, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש', קאליפרים אדומים למערכת הבלימה המשודרגת, גימור קרבון בתא הנוסעים, תאורת קסנון משולבת LED, גג שמש ומערכת מולטימדיה.

    לאוקטביה ציון בטיחות גבוה של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-EuroNCAP והיא מוצעת עם 7 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה, מערכת לבלימת הרכב לאחר תאונה ומערכת עזר לזינוק בעליה.

    מחירה של האוקטביה RS עומד על 215 אלף ש"ח, כאשר ביום ההשקה תינתן הנחה מיוחדת בגובה 7,000 ש"ח.

    סקודה אוקטביה RS

    dddd