תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אדם
  • אופל אדם S – ספורטיבית לקראת ייצור

    אופל אדם

    אופל אדם, מכונית המיני המעוצבת של אופל, תוצג בגרסת S ספורטיבית שמוכנה (כמעט) לייצור.

    • 03-03-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    אנחנו עוד יושבים בחושך ומחכים להגעתה של אופל אדם לישראל, אבל באירופה היא משווקת מזה למעלה משנה, ובהצלחה נאה יחסית. באופל ממשיכים להרחיב את היצע דגמי האדם שלהם ורק לאחרונה חשפו את האדם רוקס, גרסה קרבית דמוית רכב שטח שאף קיבלה מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח של 1 ליטר. אבל זאת לא הגרסה החדשה היחידה שמתכוונת אופל להציג בתערוכת הרכב של ג'נבה שתיפתח השבוע. הנה הצצה ראשונה אל גרסה נוספת ומעניינת, לדעתנו, לא פחות ואולי אפילו הרבה יותר.

    אופל אדם S

    אופל אדם S היא הגרסה הספורטיבית והבכירה, לפחות בשלב זה (ועד להופעתה של גרסת OPC), של משפחת האדם. ה-S מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.4 ליטר, אותו המנוע שפגשנו גם בדגמי אופל אסטרה סטיישן/סדאן/האצ'בק, אבל בגרסה משופרת. הספקו המרבי שודרג ל-150 כוחות סוס (לעומת 140 כוחות סוס עד כה). המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים וכן למערכת Start&Stop שתתרום להפחתת פליטת המזהמים ולהכנסת המנוע החדש אל תקן זיהום האוויר יורו6.

    הגרסה שנחשפת כעת מוגדרת על ידי אופל כגרסת טרום ייצור ולכן אופל אינה מפרסמת בשלב זה את נתוני צריכת הדלק הרשמיים או את נתון ה-0 ל-100 קמ"ש. באופל כן מבטיחים שהמכונית הקטנה תגיע למהירות מרבית של 220 קמ"ש.

    אופל אדם S

    מלבד המנוע החדש והחזק תציע אופל אדם S גם מספר פריטי אבזור ייחודים לדגם. מלפנים ניתן לזהות ציפוי דמוי קרבון למראות הצד ולפגוש הקדמי, מאחור ניתן יהיה לזהות סופיות אגזוז חדשות ובולט מכולם – ספוילר אחורי גדול. את ההופעה החיצונית משלימים חישוקי סגסוגת נאים בעיצוב חדש.

    בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא מושבי ספורט מתוצרת Recaro, גלגל הגה מצופה עור, מערכת מולטימדיה חדשה מסדרת ה-IntelliLink של אופל ולוח שעונים בגוונים של אדום ולבן.

    אופל אדם S

    dddd