תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A3 קבריולט
  • אודי A3 קבריולט החדשה נחשפת

    אאודי A3 קבריולט

    אודי חושפת את גרסת הקבריולט של ה-A3 החדשה. תהיה גדולה ומרווחת מקודמתה אך גם קלה וחסכונית יותר. השיווק יחל בתחילת 2014.

    • 09-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אודי A3 קבריולט, גרסת הגג הנפח של ה-A3 החדשה, נחשפת בתמונות ראשונות לקראת השקתו הרשמית של הדגם בשבוע הבא בתערוכת הרכב של פרנקפורט. ה-A3 קבריולט היא החתיכה ה(כמעט) אחרונה בפאזל הדגמים של ה-A3 החדשה, שכולל כבר גרסאות 3, 4 ו-5 דלתות לצד גרסת S3 ספורטיבית. בכך משלימה אודי כמעט לחלוטין את השקת הדור השלישי של ה-A3, שהחלה בתחילת 2012 עם חשיפת גרסת ה-3 דלתות. החתיכה האחרונה בפאזל תהיה ככל הנראה גרסת העל של ה-A3, גרסת ה-RS3, שתגיע ככל הנראה רק בשנה הבאה.

    אודי A3 קבריולט

    אודי A3 קבריולט החדשה מבוססת על פלטפורמת ה-A3 סדאן (4 דלתות), שהיא למעשה גרסה מוארכת של פלטפורמת ה-MQB הנוכחית של הקבוצה. כתוצאה מכך הדגם החדש יהיה גדול מקודמו, עם אורך כללי של 442 סנטימטרים, בסיס גלגלים באורך של 260 סנטימטרים ותא מטען בנפח של 287 ליטרים. אך למרות הגידול בממדים, השימוש בפלטפורמה מודרנית יותר אפשר לאודי להשיל כ-50 קילוגרמים ממשקלה העצמי של המכונית תוך שימוש במתכות קלות יותר ובסדרת מנועים חדשה.

    היצע המנועים יכלול, בשלב הראשון, שני מנועי טורבו-בנזין ומנוע טורבו-דיזל אחד. מנוע הבנזין הבסיסי יהיה בנפח של 1.4 ליטר ובהספק מרבי של 140 כוחות סוס, כשמעליו תוצע גם גרסת 1.8 ליטר בהספק של 180 כוחות סוס. תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG7) תוצע כאופציה בשני הדגמים הללו, לצד תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים). מערכת הנעה כפולה לא תוצע בשלב זה וגרסאות קוואטרו צפויות להצטרף להיצע בהמשך.

    עוד צפויה להצטרף בהמשך להיצע הדגמים גרסת S3 קבריולט שתצויד במנוע 2 ליטר טורבו-בנזין בהספק של 300 כוחות סוס, בשידוך לתיבת הילוכים S-Tronic עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה כפולה.

    אודי A3 קבריולט

    רשימת האבזור של אודי A3 קבריולט כוללת פתיחה וסגירה חשמלית לגג הבד, במהירות של עד 50 קמ"ש ובזמן של כ-18 שניות. פנסי חזית בטכנולוגיית LED מלאה, מערכת שמע משוכללת מבית Bang & Olufsen ומערכת מתלים אקטיבית יוצעו כאופציה בתוספת תשלום. הרכב צפוי להגיע לאולמות התצוגה באירופה (ובישראל) בתחילת שנת 2014. מחירו ההתחלה בגרמניה יעמוד על 31,700 אירו.

    אודי A3 קבריולט

    dddd