אודי A3 קבריולט הצטרפה אל אחיותיה בעלות ה-3, ה-4 (סדאן) וה-5 (ספורטבק) דלתות בשלב מאוחר יחסית. כמו אחיותיה, היא מבוססת על פלטפורמת ה-MQB החדשה של הקבוצה וככזו היא מציעה שילוב בין שלדה קלת משקל לבין מנועי טורבו-בנזין מתקדמים. רצפת המכונית מבוססת על פלטפורמת גרסת הסדאן ומציעה בסיס גלגלים ארוך יחסית, מה שאמור להציע מרווח פנים משופר לעומת הדגם היוצא. תא הנוסעים של אודי A3 קבריולט, לעומת זאת, מבוסס בכבדות על זה של גרסת ההאצ'בק 5 דלתות. הוא מציע איכות חומרים מרשימה למדי לצד עיצוב נקי וחסר יומרות. היצע המנועים הישראלי כולל את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין החביב שמציע ביצועים סבירים למדי וצריכת דלק טובה, לצד מנוע ה-1.8 ליטר טורבו-בנזין החזק והמעט פחות חסכוני. היינו בוחרים ב-1.8 ליטר בכל יום בשבוע, אם רק המחיר שלו היה מעט נגיש יותר.
תא נוסעים איכותי; נוחות נסיעה;
מחיר; אין שקע USB;
קבריולט איכותית, חביבה אך יקרה למדי
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אאודי A3 קבריולטצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מתחילה את השיווק של A3 לאחר מתיחת הפנים שלה. עיצוב עדכני, מנועים מתקדמים ומערכות עזר בטיחותיות. המחיר – החל מ-175,400 שקלים
אאודי חוגגת 20 שנה של A3, מכונית הפרימיום-קומפקט הראשונה (בערך), שזוכה עד היום להצלחה גדולה בכל רחבי העולם.
האביב בפתח, זמן טוב להשיק בישראל את אודי A3 קבריולט. החל מ-245 אלף ש"ח לגרסת ה-1.4 ליטר טורבו.
אודי חושפת גרסת קבריולט ל-S3 החדשה. המפרט הטכני זהה אבל יש גם גג בד מתקפל חשמלית והרבה שמיים. עדיין לא ברור מתי תגיע ארצה.
אודי חושפת את גרסת הקבריולט של ה-A3 החדשה. תהיה גדולה ומרווחת מקודמתה אך גם קלה וחסכונית יותר. השיווק יחל בתחילת 2014.